Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Liczeniem przejęci : niekonwencjonalne nauczanie matematyki w bawarskich przedszkolach

Autorzy:
Tomasik-Abdelsamie, Katarzyna
Tytuł pełny:
Liczeniem przejęci : niekonwencjonalne nauczanie matematyki w bawarskich przedszkolach / Katarzyna Tomasik-Abdelsamie
Szukaj w:
Edukacja i Dialog. - 2015, nr 9/10, s. 53-56
Temat:
Matematyka
Nauczanie
Przedszkola
Wychowanie przedszkolne
Niemcy
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01155caa#a2200241#i#4500
001 3222700754683
003 OLSZT 005
005 20240125114144.9
008 160504s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Tomasik-Abdelsamie, Katarzyna.
245 1 0 %a Liczeniem przejęci : %b niekonwencjonalne nauczanie matematyki w bawarskich przedszkolach / %c Katarzyna Tomasik-Abdelsamie.
380 %a Artykuły
650 9 %a Matematyka
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Przedszkola
650 9 %a Wychowanie przedszkolne
651 9 %a Niemcy
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
773 0 # %i // %t Edukacja i Dialog. - %w (OLSZT 005)3222400293735 %g 2015, nr 9/10, s. 53-56 %x 0866-952X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700754683 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz