Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Typologia bibliotek szkolnych w gminach wiejskich w świetle badań własnych i Raportu o stanie bibliotek szkolnych w Polsce w 2012 r.

Autorzy:
Walczewska-Klimczak, Grażyna
Tytuł pełny:
Typologia bibliotek szkolnych w gminach wiejskich w świetle badań własnych i Raportu o stanie bibliotek szkolnych w Polsce w 2012 r. / Grażyna Walczewska-Klimczak
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Biblioteki i książki w życiu nastolatków, s. 33-51
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Biblioteki szkolne
Uczniowie gimnazjów
Uczniowie szkół podstawowych
Polska
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Dane statystyczne
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02272caa#a2200337#i#4500
001 3222700754776
003 OLSZT 005
005 20240125114144.2
008 160504s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a b47146813
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Walczewska-Klimczak, Grażyna.
245 1 0 %a Typologia bibliotek szkolnych w gminach wiejskich w świetle badań własnych i Raportu o stanie bibliotek szkolnych w Polsce w 2012 r. / %c Grażyna Walczewska-Klimczak.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W artykule zaprezentowano najnowsze dane statystyczne dotyczące bibliotek szkolnych w Polsce na podstawie informacji z Systemu Informacji Oświatowej na tle podstawowych wskaźników, takich jak: sieć bibliotek w polskich szkołach, średnia powierzchnia, średnia wielkość księgozbioru, komputeryzacja.<br>Autorka ponadto przedstawiła i scharakteryzowała kilka głównych typów bibliotek. W tekście zaprezentowano wyniki ankiet na temat wykorzystywania potencjału bibliotek szkolnych przez uczniów VI klas szkół podstawowych i II kl. gimnazjów. Podsumowanie stanowi ocena szans i zagrożeń bibliotek szkolnych.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Biblioteki szkolne
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
651 9 %a Polska
655 9 %a Dane statystyczne
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Biblioteki i książki w życiu nastolatków, %g s. 33-51 %w xx003495324 %w (NUKAT)vtls003495324 %z ISBN 9788364203459 (wersja papierowa) %z ISBN 9788379696345 (wersja papierowa) %z ISBN 9788379696352 (wersja elektroniczna)
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700754776 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule zaprezentowano najnowsze dane statystyczne dotyczące bibliotek szkolnych w Polsce na podstawie informacji z Systemu Informacji Oświatowej na tle podstawowych wskaźników, takich jak: sieć bibliotek w polskich szkołach, średnia powierzchnia, średnia wielkość księgozbioru, komputeryzacja.
Autorka ponadto przedstawiła i scharakteryzowała kilka głównych typów bibliotek. W tekście zaprezentowano wyniki ankiet na temat wykorzystywania potencjału bibliotek szkolnych przez uczniów VI klas szkół podstawowych i II kl. gimnazjów. Podsumowanie stanowi ocena szans i zagrożeń bibliotek szkolnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz