Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strony internetowe bibliotek szkolnych jako narzędzie wspierające rozwijanie zainteresowań czytelniczych dzieci : porównanie wyników badań z lat 2012 i 2014

Autorzy:
Wójcik, Magdalena (bibliotekoznawstwo)
Tytuł pełny:
Strony internetowe bibliotek szkolnych jako narzędzie wspierające rozwijanie zainteresowań czytelniczych dzieci : porównanie wyników badań z lat 2012 i 2014 / Magdalena Wójcik
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Biblioteki i książki w życiu nastolatków, s. 77-87
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Czytelnictwo dziecięce - popularyzacja - Polska - 21 w.
Szkolnictwo
Biblioteki szkolne
Strony WWW
Kraków (woj. małopolskie)
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Informatyka i technologie informacyjne
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02400caa#a2200337#i#4500
001 3222700754873
003 OLSZT 005
005 20240125114144.9
008 160505s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a b48827010
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Wójcik, Magdalena %c (bibliotekoznawstwo).
245 1 0 %a Strony internetowe bibliotek szkolnych jako narzędzie wspierające rozwijanie zainteresowań czytelniczych dzieci : %b porównanie wyników badań z lat 2012 i 2014 / %c Magdalena Wójcik.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Przedmiotem artykułu są sposoby wykorzystania stron www jako narzędzi stymulujących rozwój zainteresowań czytelniczych dzieci.<br>Analizie poddano zakres i rodzaj występowania na stronach www bibliotek krakowskich szkół podstawowych elementów wspierających proces aktywizacji czytelniczej dzieci.<br> W badaniu wzięto pod uwagę: informacje o bieżącej ofercie biblioteki, wykazy nowych nabytków, informacje o nowościach wydawniczych, recenzje, zestawienia polecanych książek, informacje o akcjach promujących czytanie, wykazy linków do polecanych zasobów sieciowych, multimedia, gry dydaktyczne, aktywizujące elementy Web 2.0.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Czytelnictwo dziecięce %x popularyzacja %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Biblioteki szkolne
650 9 %a Strony WWW
651 9 %a Kraków (woj. małopolskie)
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
773 0 # %i // W: %t Biblioteki i książki w życiu nastolatków, %g s. 77-87 %w xx003495324 %w (NUKAT)vtls003495324 %z ISBN 9788364203459 (wersja papierowa) %z ISBN 9788379696345 (wersja papierowa) %z ISBN 9788379696352 (wersja elektroniczna)
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700754873 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Przedmiotem artykułu są sposoby wykorzystania stron www jako narzędzi stymulujących rozwój zainteresowań czytelniczych dzieci.
Analizie poddano zakres i rodzaj występowania na stronach www bibliotek krakowskich szkół podstawowych elementów wspierających proces aktywizacji czytelniczej dzieci.
W badaniu wzięto pod uwagę: informacje o bieżącej ofercie biblioteki, wykazy nowych nabytków, informacje o nowościach wydawniczych, recenzje, zestawienia polecanych książek, informacje o akcjach promujących czytanie, wykazy linków do polecanych zasobów sieciowych, multimedia, gry dydaktyczne, aktywizujące elementy Web 2.0.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz