Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Zapraszamy na konkurs" czyli formy pracy w bibliotece : garść refleksji z doświadczeń własnych

Autorzy:
Lisowska-Kożuch, Urszula
Tytuł pełny:
"Zapraszamy na konkurs" czyli formy pracy w bibliotece : garść refleksji z doświadczeń własnych / Urszula Lisowska-Kożuch
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Biblioteki i książki w życiu nastolatków, s. 221-236
Uwagi:
Bibliogr., netogr
Streszcz. ang
Temat:
Czytelnictwo dziecięce - popularyzacja
Bibliotekarstwo
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02248caa#a2200265#i#4500
001 3222700754939
003 OLSZT 005
005 20240125114144.5
008 160505s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a b48832029
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Lisowska-Kożuch, Urszula.
245 1 0 %a "Zapraszamy na konkurs" czyli formy pracy w bibliotece : %b garść refleksji z doświadczeń własnych / %c Urszula Lisowska-Kożuch.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a W artykule przedstawiono formy pracy z czytelnikiem, mające wpływ na kształtowanie pozytywnych odczuć w stosunku do książki, rozwój czytelnictwa, a także stosunek użytkowników do bibliotek.<br>Zwrócono uwagę na działania typu: noce w bibliotece, <i>kamishibai, booktalking, storytelling</i>, zajęcia prowadzone metodą pedagogiki zabawy czy warsztaty biblioterapeutyczne, ale najwięcej miejsca poświęcono wystawom i konkursom czytelniczym. We współpracy z Instytutem Informacji Naukowej UP w Krakowie, biblioteki szkolne i pedagogiczne zrealizowały wiele wystaw i konkursów oraz przedstawień teatralnych (część przedstawień oparto na autorskich scenariuszach studentów).<br>Inny zrealizowany przez studentów projekt to "Aktualizacja kształcenia akademickiego bibliotekarzy pracujących w małych bibliotekach gminnych", w ramach którego zorganizowano wystawy i konkursy w pięciu bibliotekach publicznych.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Czytelnictwo dziecięce %x popularyzacja
650 9 %a Bibliotekarstwo
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
773 0 # %i // W: %t Biblioteki i książki w życiu nastolatków, %g s. 221-236 %w xx003495324 %w (NUKAT)vtls003495324 %z ISBN 9788364203459 (wersja papierowa) %z ISBN 9788379696345 (wersja papierowa) %z ISBN 9788379696352 (wersja elektroniczna)
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700754939 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W artykule przedstawiono formy pracy z czytelnikiem, mające wpływ na kształtowanie pozytywnych odczuć w stosunku do książki, rozwój czytelnictwa, a także stosunek użytkowników do bibliotek.
Zwrócono uwagę na działania typu: noce w bibliotece, kamishibai, booktalking, storytelling, zajęcia prowadzone metodą pedagogiki zabawy czy warsztaty biblioterapeutyczne, ale najwięcej miejsca poświęcono wystawom i konkursom czytelniczym. We współpracy z Instytutem Informacji Naukowej UP w Krakowie, biblioteki szkolne i pedagogiczne zrealizowały wiele wystaw i konkursów oraz przedstawień teatralnych (część przedstawień oparto na autorskich scenariuszach studentów).
Inny zrealizowany przez studentów projekt to "Aktualizacja kształcenia akademickiego bibliotekarzy pracujących w małych bibliotekach gminnych", w ramach którego zorganizowano wystawy i konkursy w pięciu bibliotekach publicznych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz