Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Funkcjonowanie dziecka w przedszkolu specjalnym z uwzględnieniem stymulującego wpływu grupy rówieśniczej

Autorzy:
Żemła, Barbara
Tytuł pełny:
Funkcjonowanie dziecka w przedszkolu specjalnym z uwzględnieniem stymulującego wpływu grupy rówieśniczej / Barbara Żemła
Rok wydania:
1995
Szukaj w:
Rozwój dziecka i jego stymulacja w instytucjach wychowania przedszkolnego, s. 89-105
Uwagi:
Streszcz ang. i ros
Temat:
Dziecko z niepełnosprawnością
Rozwój psychofizyczny dziecka
Dziecko w wieku przedszkolnym
Przedszkola specjalne
Polska
Biologia
Medycyna i zdrowie
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01878caa#a2200313#i#4500
001 3222700756916
003 OLSZT 005
005 20240214200211.8
008 160516s1995####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng %b rus
100 1 %a Żemła, Barbara.
245 1 0 %a Funkcjonowanie dziecka w przedszkolu specjalnym z uwzględnieniem stymulującego wpływu grupy rówieśniczej / %c Barbara Żemła.
260 # %c 1995.
380 %a Artykuły
520 8 %a Celem artykułu było ukazanie wpływu grupy rówieśniczej na rozwój dziecka upośledzonego umysłowo. Obserwacje przeprowadzono w przedszkolu specjalnym przy Ośrodku Wychowawczo-Rehabilitacyjnym TPD w Bielsku-Białej.<br>Przedstawiono krótką charakterystykę programu grupowych oddziaływań jako tło do omówień postępów poczynionych przez jedno z dzieci oraz do ukazania zależności jego osiągnięć w rozwoju psychomotorycznym, a zwłaszcza w rozwoju ruchowym, od współdziałania z grupą.
546 %a Streszcz ang. i ros.
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Przedszkola specjalne
651 9 %a Polska
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Rozwój dziecka i jego stymulacja w instytucjach wychowania przedszkolnego, %g s. 89-105 %w xx001621952 %w (NUKAT)vtls001621952 %z ISBN 8322606168
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700756916 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem artykułu było ukazanie wpływu grupy rówieśniczej na rozwój dziecka upośledzonego umysłowo. Obserwacje przeprowadzono w przedszkolu specjalnym przy Ośrodku Wychowawczo-Rehabilitacyjnym TPD w Bielsku-Białej.
Przedstawiono krótką charakterystykę programu grupowych oddziaływań jako tło do omówień postępów poczynionych przez jedno z dzieci oraz do ukazania zależności jego osiągnięć w rozwoju psychomotorycznym, a zwłaszcza w rozwoju ruchowym, od współdziałania z grupą.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz