Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Pokolenie Z" : cyfrowe podejście do nauki języków obcych

Autorzy:
Oliwa, Robert (język angielski)
Tytuł pełny:
"Pokolenie Z" : cyfrowe podejście do nauki języków obcych / Robert Oliwa
Szukaj w:
Kwartalnik Edukacyjny. - 2015, nr 4, s. 38-49
Temat:
Informatyka
Nauczanie
Zastosowanie i wykorzystanie
Języki obce
Polska
Pokolenie Z (cyfrowi tubylcy)
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01230caa#a2200265#i#4500
001 3222700758537
003 OLSZT 005
005 20240125114145.5
008 160218s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Oliwa, Robert %c (język angielski).
245 1 0 %a "Pokolenie Z" : %b cyfrowe podejście do nauki języków obcych / %c Robert Oliwa.
380 %a Artykuły
648 9 %a 2001-
650 9 %a Informatyka
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Języki obce
651 9 %a Polska
653 1 0 %a Pokolenie Z (cyfrowi tubylcy)
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // %t Kwartalnik Edukacyjny. - %w (OLSZT 005)3222400293408 %g 2015, nr 4, s. 38-49 %x 1230-7556
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700758537 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz