Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

"Podwójnie wyjątkowi" : diagnoza i wspomaganie uczniów uzdolnionych z utrudnieniami w rozwoju

Authors:
Wasilewski, Marek (dydaktyka ogólna, dydaktyka chemii)
Full title:
"Podwójnie wyjątkowi" : diagnoza i wspomaganie uczniów uzdolnionych z utrudnieniami w rozwoju / Marek Wasilewski
Publication Year:
2015
Search in:
Diagnozowanie i terapia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, s. 265-282
Notes:
Bibliogr
Subject:
Edukacja włączająca
Dziecko z niepełnosprawnością
Nauczanie
Dziecko zdolne
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01544caa#a2200265#i#4500
001 3222700759370
003 OLSZT 005
005 20240125114146.0
008 160530s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Wasilewski, Marek %c (dydaktyka ogólna, dydaktyka chemii).
245 1 0 %a "Podwójnie wyjątkowi" : %b diagnoza i wspomaganie uczniów uzdolnionych z utrudnieniami w rozwoju / %c Marek Wasilewski.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Pojęcie ucznia zdolnego, diagnozowanie uzdolnień u uczniów z utrudnieniami w rozwoju, ważniejsze grupy uczniów "podwójnie wyjątkowych", wspomaganie uczniów zdolnych z utrudnieniami w rozwoju, perspektywy zmian w kształceniu uczniów "podwójnie wyjątkowych".
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Diagnozowanie i terapia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, %g s. 265-282 %w xx003604934 %w (NUKAT)vtls003604934 %z ISBN 9788373956650
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700759370 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Pojęcie ucznia zdolnego, diagnozowanie uzdolnień u uczniów z utrudnieniami w rozwoju, ważniejsze grupy uczniów "podwójnie wyjątkowych", wspomaganie uczniów zdolnych z utrudnieniami w rozwoju, perspektywy zmian w kształceniu uczniów "podwójnie wyjątkowych".

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form