Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Profesjonalne kompetencje nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w procesie wspomagania ucznia zdolnego

Autorzy:
Malec, Anna
Tytuł pełny:
Profesjonalne kompetencje nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w procesie wspomagania ucznia zdolnego / Anna Malec
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Diagnozowanie i terapia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, s. 347-356
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Nauczyciele szkół podstawowych - praca - Polska - 21 w.
Nauczyciele szkół podstawowych
Przydatność zawodowa
Dziecko zdolne
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01644caa#a2200265#i#4500
001 3222700759864
003 OLSZT 005
005 20240125114146.5
008 160530s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Malec, Anna.
245 1 0 %a Profesjonalne kompetencje nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w procesie wspomagania ucznia zdolnego / %c Anna Malec.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Komunikat z badań przeprowadzonych wśród nauczycieli opolskich szkół podstawowych, których zapytano o to, jaka jest ich opinia na temat przygotowania do pracy z uczniem zdolnym, skąd czerpią wiedzę, która pozwala im w miarę efektywnie pracować z uczniami zdolnymi, jakie są źródła ich inspiracji, jakie napotykają trudności, czy praca z uczniem zdolnym jest ważna i dlaczego.
650 9 %a Nauczyciele szkół podstawowych %x praca %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Nauczyciele szkół podstawowych
650 9 %a Przydatność zawodowa
650 9 %a Dziecko zdolne
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Diagnozowanie i terapia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, %g s. 347-356 %w xx003604934 %w (NUKAT)vtls003604934 %z ISBN 9788373956650
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700759864 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Komunikat z badań przeprowadzonych wśród nauczycieli opolskich szkół podstawowych, których zapytano o to, jaka jest ich opinia na temat przygotowania do pracy z uczniem zdolnym, skąd czerpią wiedzę, która pozwala im w miarę efektywnie pracować z uczniami zdolnymi, jakie są źródła ich inspiracji, jakie napotykają trudności, czy praca z uczniem zdolnym jest ważna i dlaczego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz