Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pedagogiczne "czytanie" listów - przeszukiwania humanistyczne w perspektywie pytań, jakie muszą być postawione przez pedagoga specjalnego

Autorzy:
Sadowska, Sławomira
Tytuł pełny:
Pedagogiczne "czytanie" listów - przeszukiwania humanistyczne w perspektywie pytań, jakie muszą być postawione przez pedagoga specjalnego / Sławomira Sadowska
Szukaj w:
Wychowanie na co Dzień. - 2015, nr 1, s. 30-36
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Pedagogika specjalna
Literatura
Tematy i motywy
Nauczanie
Zastosowanie i wykorzystanie
Wychowanie
Dziecko z niepełnosprawnością
Pedagodzy specjalni
Praca
Polska
Literaturoznawstwo
Edukacja i pedagogika
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma:
Artykuły
Listy - historia
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01844caa#a2200349#i#4500
001 3222700760765
003 OLSZT 005
005 20240605200200.1
008 160602s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Sadowska, Sławomira.
245 1 0 %a Pedagogiczne "czytanie" listów - przeszukiwania humanistyczne w perspektywie pytań, jakie muszą być postawione przez pedagoga specjalnego / %c Sławomira Sadowska.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Analiza listów (T. Różewicz, R. Kipling, M. Grzegorzewska, J. Locke), które mogą być częścią pedagogicznego dyskursu o tolerancji, różnicach, paradoksach codziennego życia i ich stosowanie w pedagogice specjalnej.
650 9 %a Pedagogika specjalna
650 9 %a Literatura
650 9 %a Tematy i motywy
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Wychowanie
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Pedagodzy specjalni
650 9 %a Praca
651 9 %a Polska
655 9 %a Listy %x historia
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
773 0 # %i // %t Wychowanie na co Dzień. - %w (OLSZT 005)3222400294070 %g 2015, nr 1, s. 30-36 %x 1230-7785
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700760765 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Analiza listów (T. Różewicz, R. Kipling, M. Grzegorzewska, J. Locke), które mogą być częścią pedagogicznego dyskursu o tolerancji, różnicach, paradoksach codziennego życia i ich stosowanie w pedagogice specjalnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz