Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kategoria duchowości : ślady obecności w tekstach J. J. Rousseau, J. H. Pestalozziego i J. F. Herbarta

Autorzy:
Znaniecka, Marta
Tytuł pełny:
Kategoria duchowości : ślady obecności w tekstach J. J. Rousseau, J. H. Pestalozziego i J. F. Herbarta / Marta Znaniecka
Szukaj w:
Kultura i Edukacja. - 2015, nr 3, s. 72-91
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Rousseau, Jean-Jacques (1712-1778)
Pestalozzi, Johann Heinrich (1746-1827)
Herbart, Johann Friedrich (1776-1841)
Duchowość
Pedagogika
Filozofia pedagogiki
Edukacja i pedagogika
Historia
Filozofia i etyka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01571caa#a2200313#i#4500
001 3222700764005
003 OLSZT 005
005 20240125114147.4
008 160624s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b ang
100 1 %a Znaniecka, Marta.
245 1 0 %a Kategoria duchowości : %b ślady obecności w tekstach J. J. Rousseau, J. H. Pestalozziego i J. F. Herbarta / %c Marta Znaniecka.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W omawianych przez autorkę tekstach duchowość pojawia się w znaczeniu moralności. Jest to pojęcie silnie związane z procesem konstytuowania się podmiotu oraz procesem poznawania świata. Jednakowo ważnym z punktu widzenia wychowanka i nauczyciela.
546 %a Streszcz. ang.
600 1 9 %a Rousseau, Jean-Jacques %d (1712-1778)
600 1 9 %a Pestalozzi, Johann Heinrich %d (1746-1827)
600 1 9 %a Herbart, Johann Friedrich %d (1776-1841)
650 9 %a Duchowość
650 9 %a Pedagogika
650 9 %a Filozofia pedagogiki
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Historia
658 %a Filozofia i etyka
773 0 # %i // %t Kultura i Edukacja. - %w (OLSZT 005)3222400293396 %g 2015, nr 3, s. 72-91 %x 1230-266X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700764005 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W omawianych przez autorkę tekstach duchowość pojawia się w znaczeniu moralności. Jest to pojęcie silnie związane z procesem konstytuowania się podmiotu oraz procesem poznawania świata. Jednakowo ważnym z punktu widzenia wychowanka i nauczyciela.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz