Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Zespół Aspergera : bariera czy trampolina na drodze do sukcesu? : wybrane aspekty

Authors:
Mudrak, Elżbieta
Full title:
Zespół Aspergera : bariera czy trampolina na drodze do sukcesu? : wybrane aspekty / Elżbieta Mudrak
Publication Year:
2015
Search in:
Funkcjonowanie ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych w wybranych środowiskach i sposoby jego wspierania, s. 145-156
Notes:
Bibliogr
Subject:
Dziecko z zespołem Aspergera
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01200caa#a2200229#i#4500
001 3222700767263
003 OLSZT 005
005 20240125114148.4
008 160713s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Mudrak, Elżbieta.
245 1 0 %a Zespół Aspergera : %b bariera czy trampolina na drodze do sukcesu? : wybrane aspekty / %c Elżbieta Mudrak.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Obraz kliniczny zespołu Aspergera w kontekście szans i barier, jednostki z ZA w meandrach polskiego systemu edukacji.
650 9 %a Dziecko z zespołem Aspergera
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Funkcjonowanie ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych w wybranych środowiskach i sposoby jego wspierania, %g s. 145-156 %w b52143247 %w (KAT#ŚL)0032703870139 %z ISBN 9788387867997
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700767263 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Obraz kliniczny zespołu Aspergera w kontekście szans i barier, jednostki z ZA w meandrach polskiego systemu edukacji.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form