Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko twórcze w szkole : nauczyciele o sposobach rozpoznawania oraz rozwijania potencjału twórczego ucznia

Autorzy:
Małyska, Aldona
Tytuł pełny:
Dziecko twórcze w szkole : nauczyciele o sposobach rozpoznawania oraz rozwijania potencjału twórczego ucznia / Aldona Małyska
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Funkcjonowanie ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych w wybranych środowiskach i sposoby jego wspierania, s. 159-186
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Myślenie twórcze
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01499caa#a2200241#i#4500
001 3222700767264
003 OLSZT 005
005 20240125114148.8
008 160713s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Małyska, Aldona.
245 1 0 %a Dziecko twórcze w szkole : %b nauczyciele o sposobach rozpoznawania oraz rozwijania potencjału twórczego ucznia / %c Aldona Małyska.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Twórczość, główne atrybuty i warunki sprzyjające rozwojowi kreatywności i postaw twórczych</li><li>Szkoła - miejsce twórczości czy odtwórczości?</li><li>Uczeń twórczy w opinii nauczycieli - wyniki badań</li><li>Szkolne inhibitory i stymulatory w pracy z uczniami twórczymi</li><li>Wychowanie twórcze - wychowanie do twórczości czy po prostu wychowanie?
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Funkcjonowanie ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych w wybranych środowiskach i sposoby jego wspierania, %g s. 159-186 %w b52143247 %w (KAT#ŚL)0032703870139 %z ISBN 9788387867997
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700767264 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Twórczość, główne atrybuty i warunki sprzyjające rozwojowi kreatywności i postaw twórczych
  • Szkoła - miejsce twórczości czy odtwórczości?
  • Uczeń twórczy w opinii nauczycieli - wyniki badań
  • Szkolne inhibitory i stymulatory w pracy z uczniami twórczymi
  • Wychowanie twórcze - wychowanie do twórczości czy po prostu wychowanie?

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz