Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Środowisko, przedmioty (artefakty) i pomoce dydaktyczne a proces samodzielnego uczenia się dziecka

Authors:
Kruk, Jolanta (dydaktyka)
Full title:
Środowisko, przedmioty (artefakty) i pomoce dydaktyczne a proces samodzielnego uczenia się dziecka / Jolanta Kruk
Publication Year:
2015
Search in:
Uczenie się dzieci, s. 39-60
Notes:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Subject:
Pomoce dydaktyczne
Zastosowanie i wykorzystanie
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01243caa#a2200253#i#4500
001 3222700770199
003 OLSZT 005
005 20240125114149.8
008 160816s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kruk, Jolanta %c (dydaktyka).
245 1 0 %a Środowisko, przedmioty (artefakty) i pomoce dydaktyczne a proces samodzielnego uczenia się dziecka / %c Jolanta Kruk.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W tekście zaprezentowano możliwości wykorzystania środowiska oraz przedmiotów i pomocy dydaktycznych w kształceniu szkolnym i pozaszkolnym.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Pomoce dydaktyczne
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Uczenie się dzieci, %g s. 39-60 %w xx003687593 %w (NUKAT)vtls003687593 %z ISBN 9788389538024
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700770199 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W tekście zaprezentowano możliwości wykorzystania środowiska oraz przedmiotów i pomocy dydaktycznych w kształceniu szkolnym i pozaszkolnym.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form