Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O kryzysie edukacji matematycznej na przykładzie pierwszego roku nauki szkolnej : co trzeba zmienić, żeby dzieci mogły odnosić sukcesy w nauce matematyki

Autorzy:
Gruszczyk-Kolczyńska, Edyta (1940- )
Tytuł pełny:
O kryzysie edukacji matematycznej na przykładzie pierwszego roku nauki szkolnej : co trzeba zmienić, żeby dzieci mogły odnosić sukcesy w nauce matematyki / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Uczenie się dzieci, s. 61-89
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Niepowodzenia szkolne
Nauczanie początkowe
Podręcznik
Efektywność nauczania
Matematyka (przedmiot szkolny)
Polska
Edukacja i pedagogika
Historia
Matematyka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02464caa#a2200337#i#4500
001 3222700770200
003 OLSZT 005
005 20240125114149.2
008 160816s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Gruszczyk-Kolczyńska, Edyta %d (1940- ).
245 1 0 %a O kryzysie edukacji matematycznej na przykładzie pierwszego roku nauki szkolnej : %b co trzeba zmienić, żeby dzieci mogły odnosić sukcesy w nauce matematyki / %c Edyta Gruszczyk-Kolczyńska.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Dlaczego edukacja matematyczna realizowana w systemie kształcenia zintegrowanego nie przynosi spodziewanych efektów</li><li>O szkodliwości skracania czasu trwania edukacji matematycznej w zintegrowanym kształceniu</li><li>Szkodliwe konsekwencje ograniczania edukacji matematycznej do realizowania zadań zawartych w zeszytach ćwiczeń i kartach pracy</li><li>Rażące błędy w kształtowaniu pojęć liczbowych występujące na matematycznych stronach <i>Naszego elementarza</i></li><li>Jakie szkody wyrządza pominięcie wspomagania dzieci w rozwoju intelektualnym w szkolnej edukacji matematycznej?</li><li>Krótko o niepowodzeniach w uczeniu się matematyki - na podstawie badań</li><li>Dlaczego wprowadzenie do szkół publicznych pierwszego dziecięcego podręcznika <i>Nasz elementarz</i> pogłębiło znacząco złą kondycję edukacji matematycznej dzieci?</li><li>Krótko o działaniach, które mogą na lepsze zmienić edukację matematyczną dzieci
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Niepowodzenia szkolne
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Podręcznik
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Historia
658 %a Matematyka
773 0 # %i // W: %t Uczenie się dzieci, %g s. 61-89 %w xx003687593 %w (NUKAT)vtls003687593 %z ISBN 9788389538024
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700770200 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Dlaczego edukacja matematyczna realizowana w systemie kształcenia zintegrowanego nie przynosi spodziewanych efektów
  • O szkodliwości skracania czasu trwania edukacji matematycznej w zintegrowanym kształceniu
  • Szkodliwe konsekwencje ograniczania edukacji matematycznej do realizowania zadań zawartych w zeszytach ćwiczeń i kartach pracy
  • Rażące błędy w kształtowaniu pojęć liczbowych występujące na matematycznych stronach Naszego elementarza
  • Jakie szkody wyrządza pominięcie wspomagania dzieci w rozwoju intelektualnym w szkolnej edukacji matematycznej?
  • Krótko o niepowodzeniach w uczeniu się matematyki - na podstawie badań
  • Dlaczego wprowadzenie do szkół publicznych pierwszego dziecięcego podręcznika Nasz elementarz pogłębiło znacząco złą kondycję edukacji matematycznej dzieci?
  • Krótko o działaniach, które mogą na lepsze zmienić edukację matematyczną dzieci

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz