Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wyrównywanie szans edukacyjnych w praktyce

propozycja biblioteki
LDR 02265caa#a2200349#i#4500
001 3222700772827
003 OLSZT 005
005 20240125114150.5
008 160206s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Łoskot, Małgorzata.
245 1 0 %a Wyrównywanie szans edukacyjnych w praktyce / %c Małgorzata Łoskot.
380 %a Artykuły
500 %a Artykuł opublikowany w trzech czasopismach.
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Przyczyny nierówności szans edukacyjnych. Czy można w szkole wyrównać szanse edukacyjne w kilka miesięcy? Skuteczność pomysłów i projektów wyrównywania szans. Autorska propozycja wyrównywania szans edukacyjnych poprzez całoroczne respektowanie podmiotowości każdego dziecka - zalecenia, metody, działania. Konieczność dokonania dokładnej analizy stanu wyjściowego, "startu edukacyjnego" każdego ucznia: potrzeby ucznia, "dynamika ciągu rodzinnego". Dobry nauczyciel i świadczenie najwyższej jakości usługi edukacyjnej kluczem do dobrej szkoły, naprawdę dbającej o wyrównywanie szans edukacyjnych.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Dostęp do oświaty
650 9 %a Nauczyciele %x praca
650 9 %a Nierówności społeczne
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Wykluczenie społeczne
650 9 %a Zapobieganie
650 9 %a Niepowodzenia szkolne
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2016, maj, s. 20-24 %x 1899-6760
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2016, nr 4, s. 30-33 %x 0551-3707
773 0 # %i // %t Życie Szkoły. - %w (OLSZT 005)3222400294621 %g 2016, nr 6, s. 28-32 %x 0137-7310
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700772827 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Przyczyny nierówności szans edukacyjnych. Czy można w szkole wyrównać szanse edukacyjne w kilka miesięcy? Skuteczność pomysłów i projektów wyrównywania szans. Autorska propozycja wyrównywania szans edukacyjnych poprzez całoroczne respektowanie podmiotowości każdego dziecka - zalecenia, metody, działania. Konieczność dokonania dokładnej analizy stanu wyjściowego, "startu edukacyjnego" każdego ucznia: potrzeby ucznia, "dynamika ciągu rodzinnego". Dobry nauczyciel i świadczenie najwyższej jakości usługi edukacyjnej kluczem do dobrej szkoły, naprawdę dbającej o wyrównywanie szans edukacyjnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz