Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kiedy nic nie działa : co zrobić? Cz. 2

propozycja biblioteki
LDR 01455caa#a2200313#i#4500
001 3222700775234
003 OLSZT 005
005 20240416200213.2
008 160208s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Karaszewski, Norbert.
245 1 0 %a Kiedy nic nie działa : %b co zrobić? %n Cz. 2 / %c Norbert Karaszewski.
380 %a Artykuły
520 8 %a Kolejne etapy procesu funkcjonalnej analizy zachowania: 3. Stworzenie i wprowadzenie planu interwencji. 4. Ocena planu interwencji.
650 9 %a Dyscyplina szkolna
650 9 %a Niepowodzenia szkolne %x zwalczanie
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Interwencja kryzysowa (psychologia)
650 9 %a Dziecko niedostosowane społecznie
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Wychowanie
650 9 %a Psychokorekcja
650 9 %a Zachowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Remedium. - %w (OLSZT 005)3222400294499 %g 2016, nr 3, s. 5-7 %x 1230-7769
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700775234 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Kolejne etapy procesu funkcjonalnej analizy zachowania: 3. Stworzenie i wprowadzenie planu interwencji. 4. Ocena planu interwencji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz