Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Metody pracy z dzieckiem przewlekle chorym. Cz. 2

Authors:
Tuszyńska-Bogucka, Violetta
Bogucki, Jacek (pedagogika)
Full title:
Metody pracy z dzieckiem przewlekle chorym. Cz. 2 / Wioletta Tuszyńska-Bogucka, Jacek Bogucki
Search in:
Remedium. - 2016, nr 7/8, s. 27-29
Notes:
Bibliogr
Subject:
Dziecko chore przewlekle - psychoterapia
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Socjoterapia
Dziecko przewlekle chore
Nauczanie
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01259caa#a2200265#i#4500
001 3222700776997
003 OLSZT 005
005 20240125114151.6
008 151202s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Tuszyńska-Bogucka, Violetta.
245 1 0 %a Metody pracy z dzieckiem przewlekle chorym. %n Cz. 2 / %c Wioletta Tuszyńska-Bogucka, Jacek Bogucki.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Specjalne metody edukacyjne. Praca terapeutyczna. Praca edukacyjna. Szkoła miejscem szczególnego znaczenia.
650 9 %a Dziecko chore przewlekle %x psychoterapia
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Socjoterapia
650 9 %a Dziecko przewlekle chore
650 9 %a Nauczanie
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Bogucki, Jacek %c (pedagogika).
773 0 # %i // %t Remedium. - %w (OLSZT 005)3222400294499 %g 2016, nr 7/8, s. 27-29 %x 1230-7769
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700776997 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Specjalne metody edukacyjne. Praca terapeutyczna. Praca edukacyjna. Szkoła miejscem szczególnego znaczenia.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form