Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Polonista wobec uczniowskiego czytania i nieczytania

propozycja biblioteki
LDR 01563caa#a2200325#i#4500
001 3222700778255
003 OLSZT 005
005 20240213200057.8
008 160104s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kuźmińska, Natalia.
245 1 0 %a Polonista wobec uczniowskiego czytania i nieczytania / %c Natalia Kuźmińska.
380 %a Artykuły
520 8 %a Czytanie jako wartość. Czytanie jako zmaganie. Szkolna lektura - wyzwanie dla... nauczyciela. Praktyczne sposoby, czyli jak nie zniechęcać i radzić sobie z uczniowskim oporem.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Czytelnictwo dzieci
650 9 %a Czytelnictwo młodzieży
650 9 %a Gimnazja
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Szkoły podstawowe
650 9 %a Lektura szkolna
651 9 %a Polska
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Literaturoznawstwo
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2016, nr 1, s. 28-29 %x 0551-3707
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700778255 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Czytanie jako wartość. Czytanie jako zmaganie. Szkolna lektura - wyzwanie dla... nauczyciela. Praktyczne sposoby, czyli jak nie zniechęcać i radzić sobie z uczniowskim oporem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz