Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Jak zachęcać do lektury?

library suggestion
LDR 01792caa#a2200337#i#4500
001 3222700779745
003 OLSZT 005
005 20240125114152.2
008 161018s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Goetz, Magdalena.
245 1 0 %a Jak zachęcać do lektury? / %c Magdalena Goetz.
380 %a Artykuły
500 %a Artykuł opublikowany w dwóch czasopismach.
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Upowszechnianie czytelnictwa oraz rozwijanie kompetencji czytelniczych dzieci i młodzieży - to jeden z priorytetów MEN na rok szkolny 2016/2017. Co i dlaczego warto czytać? Kłopoty z czytelnictwem - badania Biblioteki Narodowej. Co może szkoła. Praktyczne sposoby promocji czytelnictwa.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Czytelnictwo
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Czytelnictwo dzieci
650 9 %a Promocja czytelnictwa
650 9 %a Czytelnictwo młodzieży
651 9 %a Polska
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Kultura i sztuka
658 %a Zarządzanie i marketing
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2016, październik, s. 46-49 %x 1899-6760
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2017, nr 1, s. 32-33 %x 0551-3707
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700779745 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Upowszechnianie czytelnictwa oraz rozwijanie kompetencji czytelniczych dzieci i młodzieży - to jeden z priorytetów MEN na rok szkolny 2016/2017. Co i dlaczego warto czytać? Kłopoty z czytelnictwem - badania Biblioteki Narodowej. Co może szkoła. Praktyczne sposoby promocji czytelnictwa.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form