Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Olimp XXI wieku, czyli Percy Jackson gościem na lekcji języka polskiego

LDR 01740caa#a2200313#i#4500
001 3222700780045
003 OLSZT 005
005 20240125114152.0
008 151221s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Starnawska, Karolina.
245 1 0 %a Olimp XXI wieku, czyli Percy Jackson gościem na lekcji języka polskiego / %c Karolina Jędrych.
380 %a Artykuły
520 8 %a Omówienie pracy na lekcjach w klasie V wraz z kartą pracy uczniów. Przedmiotem zajęć były fragmenty filmowej adaptacji pierwszej części cyklu powieściowego o Percym Jacksonie oraz fragmenty samej książki.
600 1 9 %a Riordan, Rick %d (1964- ). %t Lighting thief
630 0 9 %a Percy Jackson & the Olympians : The Lightning Thief (film)
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Szkoły podstawowe
655 9 %a Film fantastyczny amerykański %x historia %y 21 w.
655 9 %a Film fantastyczny kanadyjski %x historia %y 21 w.
655 9 %a Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
655 9 %a Powieść młodzieżowa amerykańska %x historia %y 21 w.
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Literaturoznawstwo
773 0 # %i // %t Język Polski w Szkole IV-VI. - %w (OLSZT 005)3222400294595 %g 2015/2016, nr 4, s. 63-77 %x 1642-8749
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700780045 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Omówienie pracy na lekcjach w klasie V wraz z kartą pracy uczniów. Przedmiotem zajęć były fragmenty filmowej adaptacji pierwszej części cyklu powieściowego o Percym Jacksonie oraz fragmenty samej książki.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form