Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkoła dialogu czyli o narzędziach w pracy nauczyciela opartych na aktywnej komunikacji z uczniem

Autorzy:
Kordziński, Jarosław (1955- )
Tytuł pełny:
Szkoła dialogu czyli o narzędziach w pracy nauczyciela opartych na aktywnej komunikacji z uczniem / Jarosław Kordziński
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Warszawa : Wolters Kluwer
ISBN:
9788380927599
Seria:
Inspiracje Edukacyjne
Opis fizyczny:
282 s. : il. ; 21 cm
Uwagi:
Aneks s. 233-279
Bibliogr. s. 281-282
Publikacja przeznaczona dla nauczycieli, dyrektorów szkół i rodziców oraz studentów kierunków pedagogicznych
Temat:
Ocenianie kształtujące
Mentoring
Mediacja (socjologia)
Rada pedagogiczna
Nauczyciele
Uczniowie
Rodzice
Szkolnictwo
Komunikacja interpersonalna
Oceny szkolne
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Psychologia
Gatunek / Forma:
Książki
Scenariusz zajęć
Współtwórcy:
Wolters Kluwer Polska. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02567cam#a2200469#i#4500
001 3222700780915
003 OLSZT 005
005 20240125114153.3
008 161027s2016####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380927599
035 %a xx003829197
035 %a (NUKAT)vtls003829197
040 %a WR U/Pdg %c WR U/ZM %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kordziński, Jarosław %d (1955- ).
245 1 0 %a Szkoła dialogu czyli o narzędziach w pracy nauczyciela opartych na aktywnej komunikacji z uczniem / %c Jarosław Kordziński.
260 # %a Warszawa : %b Wolters Kluwer, %c 2016.
300 %a 282 s. : %b il. ; %c 21 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Inspiracje Edukacyjne
500 %a Aneks s. 233-279.
504 %a Bibliogr. s. 281-282.
520 8 %a Książka dotyczy wykorzystania w procesie nauczania technik komunikacyjnych, a w szczególności zasad efektywnego porozumiewania się, techniki słuchania, zarządzania konfliktem, informacji zwrotnej jako ważnego elementu oceniania ucznia i jego rozwoju, praktyki coachingu i tutoringu, mediacji, stosowania zasad TOC (<i>Theory of Constraint</i> - teoria ograniczeń), dialogu z rodzicami.<br>W Aneksie zamieszczono scenariusze zajęć do pracy z uczniami, nauczycielami, rodzicami, radą pedagogiczną.
521 8 %a Publikacja przeznaczona dla nauczycieli, dyrektorów szkół i rodziców oraz studentów kierunków pedagogicznych.
650 9 %a Ocenianie kształtujące
650 9 %a Mentoring
650 9 %a Mediacja (socjologia)
650 9 %a Rada pedagogiczna
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Komunikacja interpersonalna
650 9 %a Oceny szkolne
655 9 %a Scenariusz zajęć
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
710 2 # %a Wolters Kluwer Polska. %4 pbl
830 0 %a Inspiracje Edukacyjne
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700780915 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8092-759-9

Książka dotyczy wykorzystania w procesie nauczania technik komunikacyjnych, a w szczególności zasad efektywnego porozumiewania się, techniki słuchania, zarządzania konfliktem, informacji zwrotnej jako ważnego elementu oceniania ucznia i jego rozwoju, praktyki coachingu i tutoringu, mediacji, stosowania zasad TOC (Theory of Constraint - teoria ograniczeń), dialogu z rodzicami.
W Aneksie zamieszczono scenariusze zajęć do pracy z uczniami, nauczycielami, rodzicami, radą pedagogiczną.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 178771
Sygnatura:
W 178771 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz