Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mutyzm

propozycja biblioteki
LDR 01920caa#a2200313#i#4500
001 3222700781562
003 OLSZT 005
005 20240608200946.3
008 161026s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Andrzejewska, Monika %c (psychologia).
245 1 0 %a Mutyzm / %c Monika Andrzejewska.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
385 %a Nauczyciele
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Mutyzm wybiórczy, strategia pomocy dziecku z mutyzmem w przedszkolu lub szkole, zalecenia dla nauczycieli dziecka z mutyzmem, odpowiedzi na pytania dotyczące stosowania systemów żetonowych dla dziecka z mutyzmem w przedszkolu/szkole</li><li>Dostosowanie wymagań edukacyjnych do poziomu lęku dziecka - przykład zapisania ustaleń dotyczących strategii udzielania pomocy dziecku w wieku przedszkolnym, przykład programu celów dla uczennicy klasy III, przykład ustaleń zapisanych po spotkaniu w celu ustalenia strategii pomocy dziecku w wieku szkolnym
650 9 %a Mutyzm
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
655 9 %a Poradnik
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Zaburzenia psychiczne i rozwojowe u dzieci a szkolna rzeczywistość,, %g s. 321-351 %w xx003805142 %w (NUKAT)vtls003805142 %z ISBN 9788301188108
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700781562 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Mutyzm wybiórczy, strategia pomocy dziecku z mutyzmem w przedszkolu lub szkole, zalecenia dla nauczycieli dziecka z mutyzmem, odpowiedzi na pytania dotyczące stosowania systemów żetonowych dla dziecka z mutyzmem w przedszkolu/szkole
  • Dostosowanie wymagań edukacyjnych do poziomu lęku dziecka - przykład zapisania ustaleń dotyczących strategii udzielania pomocy dziecku w wieku przedszkolnym, przykład programu celów dla uczennicy klasy III, przykład ustaleń zapisanych po spotkaniu w celu ustalenia strategii pomocy dziecku w wieku szkolnym

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz