Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Zaburzenia sensoryczne

Автори:
Orkisz, Katarzyna
Повна назва:
Zaburzenia sensoryczne / Katarzyna Orkisz
Дата публікації:
2016
Шукати в:
Zaburzenia psychiczne i rozwojowe u dzieci a szkolna rzeczywistość,, s. 371-387
Зауваження:
Bibliogr
Тема:
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
Жанр / Форма:
Artykuły
Poradniki dla nauczycieli
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01233caa#a2200217#i#4500
001 3222700781584
003 OLSZT 005
005 20240125114153.3
008 161026s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Orkisz, Katarzyna.
245 1 0 %a Zaburzenia sensoryczne / %c Katarzyna Orkisz.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Co to jest integracja sensoryczna?</li><li>Zachowania dziecka mogące wskazywać na zaburzenia integracji sensorycznej - nadmierna wrażliwość na dodźce, zbyt mała wrażliwość</li><li>Praca z dzieckiem z zaburzeniami integracji sesnsorycznej w klasie szkolnej, czyli co może zrobić nauczyciel i rodzic.
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
655 9 %a Poradniki dla nauczycieli
773 0 # %i // W: %t Zaburzenia psychiczne i rozwojowe u dzieci a szkolna rzeczywistość,, %g s. 371-387 %w xx003805142 %w (NUKAT)vtls003805142 %z ISBN 9788301188108
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700781584 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Co to jest integracja sensoryczna?
  • Zachowania dziecka mogące wskazywać na zaburzenia integracji sensorycznej - nadmierna wrażliwość na dodźce, zbyt mała wrażliwość
  • Praca z dzieckiem z zaburzeniami integracji sesnsorycznej w klasie szkolnej, czyli co może zrobić nauczyciel i rodzic.

  • Надіслати думку

    Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

    Формуляр