Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Trudności gramatyczne u dzieci i młodzieży z uszkodzeniami słuchu

Autorzy:
Kołodziejczyk, Renata (pedagogika specjalna)
Tytuł pełny:
Trudności gramatyczne u dzieci i młodzieży z uszkodzeniami słuchu / Renata Kołodziejczyk
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Surdologopedia, s. 156-175
Temat:
Dziecko głuche
Język dziecka
Gramatyka
Język polski
Język
Młodzież głucha
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01919caa#a2200277#i#4500
001 3222700796335
003 OLSZT 005
005 20240125114154.7
008 161128s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kołodziejczyk, Renata %c (pedagogika specjalna).
245 1 0 %a Trudności gramatyczne u dzieci i młodzieży z uszkodzeniami słuchu / %c Renata Kołodziejczyk.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
520 8 %a <li>Badania umiejętności tworzenia struktur syntaktycznych przez dzieci i młodzież z uszkodzeniami słuchu</li><li>Rozwój umiejętności gramatycznych u osób z uszkodzeniami słuchu</li><li>Trudności w tworzeniu struktur syntaktycznych u osób u oszkodzeniami słuchu - rozwój leksyki a umiejętności gramatyczne, trudności gramatyczne w tekstach pisanych, w tekstach mówionych</li><li>Przyczyny trudności gramatycznych</li><li>Sposoby radzenia sobie z trudnościami gramatycznymi - uniki, echolalie, przełączanie kodów, zastąpienie, redundancja, zapożyczenia i kalki z języka migowego, analogie językowe, analogie logiczne, wybór konstrukcji na "chybił trafił", emocjonalne nawiązanie i podtrzymywanie kontaktu
650 9 %a Dziecko głuche
650 9 %a Język dziecka
650 9 %a Gramatyka
650 9 %a Język polski
650 9 %a Język
650 9 %a Młodzież głucha
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // W: %t Surdologopedia, %g s. 156-175 %w xx003542511 %w (NUKAT)vtls003542511 %z ISBN 9788377440834
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700796335 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Badania umiejętności tworzenia struktur syntaktycznych przez dzieci i młodzież z uszkodzeniami słuchu
  • Rozwój umiejętności gramatycznych u osób z uszkodzeniami słuchu
  • Trudności w tworzeniu struktur syntaktycznych u osób u oszkodzeniami słuchu - rozwój leksyki a umiejętności gramatyczne, trudności gramatyczne w tekstach pisanych, w tekstach mówionych
  • Przyczyny trudności gramatycznych
  • Sposoby radzenia sobie z trudnościami gramatycznymi - uniki, echolalie, przełączanie kodów, zastąpienie, redundancja, zapożyczenia i kalki z języka migowego, analogie językowe, analogie logiczne, wybór konstrukcji na "chybił trafił", emocjonalne nawiązanie i podtrzymywanie kontaktu

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz