Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak zwiększyć skuteczność szkolnej edukacji : poradnik dla nauczycieli i edukatorów. Cz. 2

propozycja biblioteki
LDR 03127cam#a2200541#ic4500
001 3222800815369
003 OLSZT 005
005 20240608200948.3
008 170109s2016####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788380851047
035 %a xx003665650
035 %a (NUKAT)vtls003665650
040 %a WR U/Pdg %c WR U/ZM %d WR U/ZMs %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Sawiński, Julian Piotr.
245 1 0 %a Jak zwiększyć skuteczność szkolnej edukacji : %b poradnik dla nauczycieli i edukatorów. %n Cz. 2 / %c Julian Piotr Sawiński.
260 # %a Warszawa : %b Difin, %c 2016.
300 %a 223 s. : %b il. ; %c 24 cm.
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
385 %a Nauczyciele
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
520 8 %a Druga część poradnika prezentuje zagadnienia:<li>łamanie starych schematów dydaktycznych</li><li>motywujące ocenianie - motywacja wewnętrzna i samoocena uczniów</li><li>neurodydaktyczne zasady edukacji, stosowanie metody odwróconej lekcji (Khan Academy) - zamiana ról nauczyciela i uczniów</li><li>rozwijanie przedsiębiorczości i zaradności uczniów i nauczycieli</li><li>rozumienie treści kształcenia i rozumienie samego siebie - dokładne czytanie, uważne słuchanie, obserwowanie, staranne i logiczne myślenie</li><li>samodzielność uczenia się, samodzielność myślenia uczniów, zaradność w szkole i odpowiedzialność uczniów</li><li>twórczość i kreatywność nauczycieli, sprawne organizowania uczenia się w szkole</li><li>konsekwentne stawianie uczniom wysokich wymaga, budowanie klimatu zaufania i sympatii, szerzenie życzliwości i pogłębianie zaangażowania uczniów.
610 2 9 %a Khan Academy
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
650 9 %a Kształcenie nauczycieli
650 9 %a Samodzielność
650 9 %a Myślenie twórcze
650 9 %a Zaufanie
650 9 %a Życzliwość
650 9 %a Nauczanie %x efektywność
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Przydatność zawodowa
650 9 %a Innowacje
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Przedsiębiorczość (postawa)
650 9 %a Kompetencje kluczowe
650 9 %a Oceny szkolne
653 0 0 %a Neurodydaktyka
655 9 %a Scenariusz zajęć
655 9 %a Poradnik
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
710 2 # %a Difin. %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800815369 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-8085-104-7

Druga część poradnika prezentuje zagadnienia:

  • łamanie starych schematów dydaktycznych
  • motywujące ocenianie - motywacja wewnętrzna i samoocena uczniów
  • neurodydaktyczne zasady edukacji, stosowanie metody odwróconej lekcji (Khan Academy) - zamiana ról nauczyciela i uczniów
  • rozwijanie przedsiębiorczości i zaradności uczniów i nauczycieli
  • rozumienie treści kształcenia i rozumienie samego siebie - dokładne czytanie, uważne słuchanie, obserwowanie, staranne i logiczne myślenie
  • samodzielność uczenia się, samodzielność myślenia uczniów, zaradność w szkole i odpowiedzialność uczniów
  • twórczość i kreatywność nauczycieli, sprawne organizowania uczenia się w szkole
  • konsekwentne stawianie uczniom wysokich wymaga, budowanie klimatu zaufania i sympatii, szerzenie życzliwości i pogłębianie zaangażowania uczniów.

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 179010
    Sygnatura:
    W 179010 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz