Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Jak rozbudzać motywacje czytelnicze dzieci i młodzieży

library suggestion
LDR 01660naa#a2200313#i#4500
001 3222800816277
003 OLSZT 005
005 20240125114156.7
008 170119s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN
100 1 %a Zasacka, Zofia.
245 1 0 %a Jak rozbudzać motywacje czytelnicze dzieci i młodzieży / %c Zofia Zasacka.
380 %a Artykuły
520 8 %a Wobec wyników badań społecznego zasięgu książki w Polsce realizowanego przez Bibliotekę Narodową: Odcienie motywacji czytelniczych (umiejętności czytelnicze, motywacje wewnętrzne, motywacje zewnętrzne, interakcje społeczne związane z praktykami czytelniczymi). Motywacje czytelnicze polskich uczniów. Sześć drogowskazów dla bibliotek szkolnych.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Czytelnictwo młodzieży
650 9 %a Czytelnictwo
650 9 %a Nastolatki
650 9 %a Psychologia młodzieży
650 9 %a Biblioteki szkolne
650 9 %a Promocja czytelnictwa
651 9 %a Polska
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
658 %a Psychologia
658 %a Kultura i sztuka
658 %a Zarządzanie i marketing
773 0 # %i // %t Biblioteka w Szkole. - %w (OLSZT 005)3222400293243 %g 2017, nr 1, s. 6-9 %x 0867-5600
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800816277 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Wobec wyników badań społecznego zasięgu książki w Polsce realizowanego przez Bibliotekę Narodową: Odcienie motywacji czytelniczych (umiejętności czytelnicze, motywacje wewnętrzne, motywacje zewnętrzne, interakcje społeczne związane z praktykami czytelniczymi). Motywacje czytelnicze polskich uczniów. Sześć drogowskazów dla bibliotek szkolnych.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form