Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Budowanie wspólnot czytelniczych : angielski projekt wspierający czytanie dla przyjemności

Autorzy:
Zasacka, Zofia
Tytuł pełny:
Budowanie wspólnot czytelniczych : angielski projekt wspierający czytanie dla przyjemności / Zofia Zasacka
Szukaj w:
Bibliotekarz. - 2016, nr 12, s. 4-6
Temat:
Czytelnictwo dziecięce - popularyzacja - Wielka Brytania - 21 w.
Uczniowie szkół podstawowych - kultura - Wielka Brytania - 21 w.
Nauczyciele szkół podstawowych - praca - Wielka Brytania - 21 w.
Czytelnictwo
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01923naa#a2200229#i#4500
001 3222800816912
003 OLSZT 005
005 20240125114156.7
008 170202s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN
100 1 %a Zasacka, Zofia.
245 1 0 %a Budowanie wspólnot czytelniczych : %b angielski projekt wspierający czytanie dla przyjemności / %c Zofia Zasacka.
380 %a Artykuły
520 8 %a Omówienie idei i wyników innowacyjnego brytyjskiego projektu badawczego, który był odpowiedzią na spadek pozytywnych postaw wobec czytania wśród dzieci i młodzieży ("uczniom coraz rzadziej i trudniej udawało się odnaleźć przyjemność w czytaniu"). We wstępnym etapie dokonano rozpoznania tego, w jakim stopniu nauczyciele interesują się literaturą dla dzieci i młodzieży, czy ją znają, czy wiedzą, co ich uczniowie czytają i cenią, w jakim stopniu korzystają z bibliotek, i czy potrafią dzielić się zapałem do lektury. Drugi etap miał za zadanie poszerzenie nauczycielskiej wiedzy o literaturze dla dzieci i propagowanie metod dydaktycznych rozwijających uczniowskie motywacje czytelnicze i chęć czytania. Celem było też zbudowanie w szkole wspólnoty czytelniczej obejmującej uczniów i nauczycieli oraz zbudowanie nowych relacji partnerskich z rodzicami i rodzinami.
650 9 %a Czytelnictwo dziecięce %x popularyzacja %z Wielka Brytania %y 21 w.
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych %x kultura %z Wielka Brytania %y 21 w.
650 9 %a Nauczyciele szkół podstawowych %x praca %z Wielka Brytania %y 21 w.
650 9 %a Czytelnictwo
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Bibliotekarz. - %w (OLSZT 005)3222400293110 %g 2016, nr 12, s. 4-6 %x O208-4333
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800816912 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Omówienie idei i wyników innowacyjnego brytyjskiego projektu badawczego, który był odpowiedzią na spadek pozytywnych postaw wobec czytania wśród dzieci i młodzieży ("uczniom coraz rzadziej i trudniej udawało się odnaleźć przyjemność w czytaniu"). We wstępnym etapie dokonano rozpoznania tego, w jakim stopniu nauczyciele interesują się literaturą dla dzieci i młodzieży, czy ją znają, czy wiedzą, co ich uczniowie czytają i cenią, w jakim stopniu korzystają z bibliotek, i czy potrafią dzielić się zapałem do lektury. Drugi etap miał za zadanie poszerzenie nauczycielskiej wiedzy o literaturze dla dzieci i propagowanie metod dydaktycznych rozwijających uczniowskie motywacje czytelnicze i chęć czytania. Celem było też zbudowanie w szkole wspólnoty czytelniczej obejmującej uczniów i nauczycieli oraz zbudowanie nowych relacji partnerskich z rodzicami i rodzinami.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz