Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Istota uczenia się : wykorzystanie wyników badań w praktyce

Tytuł pełny:
Istota uczenia się : wykorzystanie wyników badań w praktyce / red. Hanna Dumont, David Istance, Francisco Benavides ; ze wstępem Andrzeja Janowskiego ; tł. Zofia Janowska
Rok wydania:
2013
Wydawca:
Warszawa : ABC a Wolters Kluwer business
ISBN:
9788326407093
Seria:
Inspiracje Edukacyjne
Opis fizyczny:
513 s. ; 21 cm
Uwagi:
U dołu s. tyt. i okł: OECD [Organisation for Economic Co-operation and Development]
Na s. red.: "Opublikowano pierwotnie przez OECD w języku angielskim i francuskim [...]"
Bibliogr. przy art
Dla nauczycieli, metodyków, szkoleniowców, pracowników administracji oświaty oraz polityków kształtujących system szkolnictwa
Temat:
Uczenie się
Nauczanie - metody
Motywacja uczenia się
Ocenianie kształtujące
Praca zespołowa
Komputery - stosowanie - nauczanie
Zastosowania multimediów w edukacji
Metoda projektów
Metoda problemowa
Praca społeczna
Socjologia rodziny
Innowacje
Nauczanie
Zastosowanie i wykorzystanie
Rodzice
Szkolnictwo
Uczniowie
Wolontariat
Współdziałanie
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Książki
Poradniki i przewodniki
Poradnik
Współtwórcy:
Dumont, Hanna. Redaktor
Istance, David (1953- ). Redaktor
Benavides, Francisco. Redaktor
Janowski, Andrzej (1935-2020). Autor wstępu
Janowska, Zofia (edukacja). Tłumacz
Wolters Kluwer Polska. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 03641cam#a2200685#i#4500
001 3222800817185
003 OLSZT 005
005 20240608200948.6
008 170207s2013####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788326407093
035 %a xx002772108
035 %a (NUKAT)vtls002772108
040 %a WR U/mt %c WR U/mt %d WR U/hb %d WR U/mts %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %h eng
245 0 0 %a Istota uczenia się : %b wykorzystanie wyników badań w praktyce / %c red. Hanna Dumont, David Istance, Francisco Benavides ; ze wstępem Andrzeja Janowskiego ; tł. Zofia Janowska.
246 1 # %i Tyt. oryg.: %a Educational research and innovation
246 1 3 %a Recherche et l'innovation dans l'enseignement
260 # %a Warszawa : %b ABC a Wolters Kluwer business, %c 2013.
300 %a 513 s. ; %c 21 cm.
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
385 %a Nauczyciele
490 1 %a Inspiracje Edukacyjne
500 %a U dołu s. tyt. i okł: OECD [Organisation for Economic Co-operation and Development].
500 %a Na s. red.: "Opublikowano pierwotnie przez OECD w języku angielskim i francuskim [...]".
504 %a Bibliogr. przy art.
520 8 %a Celem publikacji jest wzbogacenie polityki i praktyki edukacyjnej o informacje, jak należy tworzyć środowiska uczenia się.<br>W pracy przedstawiono współczesne rozumienie uczenia się, także z poznawczego, emocjonalnego i biologicznego punktu widzenia. Omówiono wynikające stąd założenia i oceniono praktyczne ich zastosowania, takie jak ocena kształtująca, uczenie oparte na współpracy i uczenie się poprzez badanie, koncepcje koncentrujące się na technologii, a także uczenie się inne niż w klasie szkolnej, czyli w ramach społeczności lokalnej lub rodziny.
521 8 %a Dla nauczycieli, metodyków, szkoleniowców, pracowników administracji oświaty oraz polityków kształtujących system szkolnictwa.
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Nauczanie %x metody
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Ocenianie kształtujące
650 9 %a Praca zespołowa
650 9 %a Komputery %x stosowanie %x nauczanie
650 9 %a Zastosowania multimediów w edukacji
650 9 %a Metoda projektów
650 9 %a Metoda problemowa
650 9 %a Praca społeczna
650 9 %a Socjologia rodziny
650 9 %a Innowacje
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Wolontariat
650 9 %a Współdziałanie
655 9 %a Poradnik
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Dumont, Hanna. %e Redaktor
700 1 # %a Istance, David %d (1953- ). %e Redaktor
700 1 # %a Benavides, Francisco. %e Redaktor
700 1 # %a Janowski, Andrzej %d (1935-2020). %e Autor wstępu
700 1 # %a Janowska, Zofia %c (edukacja). %e Tłumacz
710 2 # %a Wolters Kluwer Polska. %4 pbl
830 0 %a Inspiracje Edukacyjne
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800817185 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-264-0709-3

Celem publikacji jest wzbogacenie polityki i praktyki edukacyjnej o informacje, jak należy tworzyć środowiska uczenia się.
W pracy przedstawiono współczesne rozumienie uczenia się, także z poznawczego, emocjonalnego i biologicznego punktu widzenia. Omówiono wynikające stąd założenia i oceniono praktyczne ich zastosowania, takie jak ocena kształtująca, uczenie oparte na współpracy i uczenie się poprzez badanie, koncepcje koncentrujące się na technologii, a także uczenie się inne niż w klasie szkolnej, czyli w ramach społeczności lokalnej lub rodziny.

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 179090
Sygnatura:
W 179090 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz