Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola szkoły w zapobieganiu zachowaniom ryzykownym dzieci i młodzieży

Autorzy:
Polcyn-Matuszewska, Sylwia
Tytuł pełny:
Rola szkoły w zapobieganiu zachowaniom ryzykownym dzieci i młodzieży / Sylwia Polcyn-Matuszewska
Szukaj w:
Remedium. - 2016, nr 10, s. 5-7
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Zachowania ryzykowne
Nałóg - zapobieganie
Uzależnienia medialne - zapobieganie
Nauczyciele
Uczniowie
Wychowanie
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01705naa#a2200277#i#4500
001 3222800817448
003 OLSZT 005
005 20240214200140.0
008 170214s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN
100 1 %a Polcyn-Matuszewska, Sylwia.
245 1 0 %a Rola szkoły w zapobieganiu zachowaniom ryzykownym dzieci i młodzieży / %c Sylwia Polcyn-Matuszewska.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Uzależnienia behawioralne a czynniki środowiskowe. Nauczyciel w sytuacjach trudnych a funkcjonowanie ucznia. Sprzężenie zwrotne - niewłaściwe zachowania nauczyciela wynikające z jego obciężenia stresem, obciążają uczniów i generują ich zachowania problemowe. Rola szkoły, nauczycieli i rodziców w profilaktyce zachowań ryzykownych, w tym uzależnień behawioralnych, w świetle koncepcji teoretycznych - teorii społecznego uczenia się Alberta Bandury, teorii uzasadnionego działania, teorii zachowań problemowych, teorii wzmacniania odporności.
650 9 %a Zachowania ryzykowne
650 9 %a Nałóg %x zapobieganie
650 9 %a Uzależnienia medialne %x zapobieganie
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Wychowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Remedium. - %w (OLSZT 005)3222400294499 %g 2016, nr 10, s. 5-7 %x 1230-7769
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800817448 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Uzależnienia behawioralne a czynniki środowiskowe. Nauczyciel w sytuacjach trudnych a funkcjonowanie ucznia. Sprzężenie zwrotne - niewłaściwe zachowania nauczyciela wynikające z jego obciężenia stresem, obciążają uczniów i generują ich zachowania problemowe. Rola szkoły, nauczycieli i rodziców w profilaktyce zachowań ryzykownych, w tym uzależnień behawioralnych, w świetle koncepcji teoretycznych - teorii społecznego uczenia się Alberta Bandury, teorii uzasadnionego działania, teorii zachowań problemowych, teorii wzmacniania odporności.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz