Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Dyscyplina w wychowaniu : w zgodzie czy w sprzeczności z podmiotowością dziecka?

Authors:
Paszkiewicz, Aneta
Full title:
Dyscyplina w wychowaniu : w zgodzie czy w sprzeczności z podmiotowością dziecka? / Aneta Paszkiewicz
Search in:
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2016, nr 9, s. 9-15
Notes:
Bibliogr
Streszcz. ang
Subject:
Dyscyplina (socjologia)
Psychologia dziecka
Metody wychowawcze
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01224caa#a2200241#i#4500
001 3222800818037
003 OLSZT 005
005 20240125114158.4
008 170221s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b ang
100 1 %a Paszkiewicz, Aneta.
245 1 0 %a Dyscyplina w wychowaniu : %b w zgodzie czy w sprzeczności z podmiotowością dziecka? / %c Aneta Paszkiewicz.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Dyscyplina a teorie rozwoju dziecka ; Podejście do dyscypliny w wychowaniu w perspektywie personalistycznej ; Dlaczego dzieci mają trudności z przestrzeganiem dyscypliny?
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Dyscyplina (socjologia)
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Metody wychowawcze
773 0 # %i // %t Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - %w (OLSZT 005)3222400293791 %g 2016, nr 9, s. 9-15 %x 0552-2188
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800818037 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Dyscyplina a teorie rozwoju dziecka ; Podejście do dyscypliny w wychowaniu w perspektywie personalistycznej ; Dlaczego dzieci mają trudności z przestrzeganiem dyscypliny?

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form