Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pomocna dłoń : jak zaangażować starszych uczniów do pomocy młodszym kolegom

Autorzy:
Łoskot, Małgorzata
Tytuł pełny:
Pomocna dłoń : jak zaangażować starszych uczniów do pomocy młodszym kolegom / Małgorzata Łoskot
Szukaj w:
Głos Pedagogiczny. - 2017, luty, s. 44-46
Temat:
Wsparcie społeczne
Mentoring
Nauczanie
Zachowanie prospołeczne
Uczniowie klas początkowych
Uczniowie szkół podstawowych
Wychowanie
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01850caa#a2200289#i#4500
001 3222800818096
003 OLSZT 005
005 20240214200127.2
008 170222s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Łoskot, Małgorzata.
245 1 0 %a Pomocna dłoń : %b jak zaangażować starszych uczniów do pomocy młodszym kolegom / %c Małgorzata Łoskot.
380 %a Artykuły
520 8 %a Tworzenie w szkole przyjaznej atmosfery i warunków sprzyjających dobrym relacjom interpersonalnym dla całej społeczności szkolnej jest szczególnie ważne w obliczu nadchodzącej reformy oświaty, która sprawi, że w szkołach podstawowych przebywać razem będą uczniowie mający od 6-7 do 15-16 lat. W jaki sposób wykorzystać potencjał drzemiący w starszych uczniach w organizowaniu konstruktywnych działań pomocowych na rzecz młodszych dzieci? Rady, przestrogi, pomysły i zasady. M.in. "Tutor osobisty", "Tutor edukacyjny", "Bajki-czytajki".
650 9 %a Wsparcie społeczne
650 9 %a Mentoring
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zachowanie prospołeczne
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Wychowanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2017, luty, s. 44-46 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800818096 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Tworzenie w szkole przyjaznej atmosfery i warunków sprzyjających dobrym relacjom interpersonalnym dla całej społeczności szkolnej jest szczególnie ważne w obliczu nadchodzącej reformy oświaty, która sprawi, że w szkołach podstawowych przebywać razem będą uczniowie mający od 6-7 do 15-16 lat.
W jaki sposób wykorzystać potencjał drzemiący w starszych uczniach w organizowaniu konstruktywnych działań pomocowych na rzecz młodszych dzieci? Rady, przestrogi, pomysły i zasady. M.in. "Tutor osobisty", "Tutor edukacyjny", "Bajki-czytajki".

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz