Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Wczesne wspomaganie rozwoju : najczęściej popełniane błędy

library suggestion
LDR 02143caa#a2200289#i#4500
001 3222800818534
003 OLSZT 005
005 20240125114158.5
008 170228s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Piszczek, Maria.
245 1 0 %a Wczesne wspomaganie rozwoju : %b najczęściej popełniane błędy / %c Maria Piszczek.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Różnice między celami wczesnego wspomagania rozwoju dziecka niepełnosprawnego a celami pedagogiki specjalnej. Diagnoza dla rozwoju. Dobór metod stymulacji do poziomu rozwoju i wydolności układu nerwowego dziecka. Metody stymulacji zewnętrznej. Respektowanie perspektywy rozwojowej dziecka. Częstotliwość i systematyczność ćwiczeń. Instruktaż rodziców. Konieczność budowania więzi emocjonalnej między dzieckiem i opiekunem. Rozwój społeczno-emocjonalny. Osoba wspomagająca jako pośrednik pomiędzy dzieckiem a otaczającym je światem, a nie osoba przekazująca w sposób sformalizowany gotowe wiadomości. Cztery często popełniane błędy w pracy z małymi niepełnosprawnymi dziećmi.
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Rehabilitacja medyczna
658 %a Psychologia
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // W: %t Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka, %g s. 81-98 %w xx003075754 %w (NUKAT)vtls003075754 %z ISBN 9788378506195
773 0 # %i // W: %t Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka, %g s. 81-98 %w (OLSZT 005)3222400291558 %z ISBN 9788375876383
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800818534 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Różnice między celami wczesnego wspomagania rozwoju dziecka niepełnosprawnego a celami pedagogiki specjalnej. Diagnoza dla rozwoju. Dobór metod stymulacji do poziomu rozwoju i wydolności układu nerwowego dziecka. Metody stymulacji zewnętrznej. Respektowanie perspektywy rozwojowej dziecka. Częstotliwość i systematyczność ćwiczeń. Instruktaż rodziców. Konieczność budowania więzi emocjonalnej między dzieckiem i opiekunem. Rozwój społeczno-emocjonalny. Osoba wspomagająca jako pośrednik pomiędzy dzieckiem a otaczającym je światem, a nie osoba przekazująca w sposób sformalizowany gotowe wiadomości. Cztery często popełniane błędy w pracy z małymi niepełnosprawnymi dziećmi.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form