Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wspomaganie rozwoju małego dziecka w wieku przedszkolnym : propozycje metodyczne

LDR 02146caa#a2200325#i#4500
001 3222800818721
003 OLSZT 005
005 20240418200036.0
008 170228s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Jezierska-Wiejak, Elżbieta %d (1956- ).
245 1 0 %a Wspomaganie rozwoju małego dziecka w wieku przedszkolnym : %b propozycje metodyczne / %c Elżbieta Jezierska-Wiejak.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Wspomaganie rozwoju małego dziecka jako jedno z głównych zadań wychowania przedszkolnego. Znaczenie różnych aktywności dziecka dla jego rozwoju. Rozwojowe znaczenie zabawy. Najczęściej występujące u dzieci przedszkolnych zaburzenia. Dwa przykłady rozwiązań metodycznych, które mogą pomóc nauczycielowi zarówno w diagnozowaniu, jak i wyrównywaniu deficytów małego dziecka: zastosowanie RPG w pracy z dzieckiem przedszkolnym oraz technika wizualizacji jako technika relaksacji.
650 9 %a Pedagogika przedszkolna
650 9 %a Gry fabularne
650 9 %a Wychowanie przedszkolne %x metody
650 9 %a Wizualizacja (psychologia)
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
650 9 %a Techniki relaksacyjne
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka, %g s. 143-157 %w xx003075754 %w (NUKAT)vtls003075754 %z ISBN 9788378506195
773 0 # %i // W: %t Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka, %g s. 143-157 %w (OLSZT 005)3222400291558 %z ISBN 9788375876383
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800818721 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Wspomaganie rozwoju małego dziecka jako jedno z głównych zadań wychowania przedszkolnego. Znaczenie różnych aktywności dziecka dla jego rozwoju. Rozwojowe znaczenie zabawy. Najczęściej występujące u dzieci przedszkolnych zaburzenia. Dwa przykłady rozwiązań metodycznych, które mogą pomóc nauczycielowi zarówno w diagnozowaniu, jak i wyrównywaniu deficytów małego dziecka: zastosowanie RPG w pracy z dzieckiem przedszkolnym oraz technika wizualizacji jako technika relaksacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz