Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Wczesna interwencja wobec problemów emocjonalnych dziecka związanych z adaptacją do przedszkola

Автори:
Małkiewicz, Elżbieta (psychologia)
Повна назва:
Wczesna interwencja wobec problemów emocjonalnych dziecka związanych z adaptacją do przedszkola / Elżbieta Małkiewicz
Дата публікації:
2014
Шукати в:
Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka, s. 431-441
Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka, s. 431-441
Зауваження:
Bibliogr
Тема:
Adaptacja społeczna - przedszkola
Diagnoza pedagogiczna
Stygmatyzacja społeczna
Dziecko w wieku przedszkolnym
Psychologia dziecka
Dziecko z zaburzeniami rozwoju
Rozwój psychofizyczny dziecka
Psychologia
Medycyna i zdrowie
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01965caa#a2200313#i#4500
001 3222800819307
003 OLSZT 005
005 20240125114159.9
008 170228s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Małkiewicz, Elżbieta %c (psychologia). %e Autor
245 1 0 %a Wczesna interwencja wobec problemów emocjonalnych dziecka związanych z adaptacją do przedszkola / %c Elżbieta Małkiewicz.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Charakterystyka sfery emocjonalno-społecznej dzieci 3-4 letnich. Reakcje dzieci na trudności w adaptacji do przedszkola, konsekwencje nadanych im etykietek oraz propozycje form pomocy: dziecko z lękiem separacyjnym, dziecko reagujące wycofaniem, dziecko niekomunikujące się werbalnie w przedszkolu, dziecko nadmiernie ruchliwe i aktywne. Diagnoza etykietująca i rozumiejąca.
650 9 %a Adaptacja społeczna %x przedszkola
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Stygmatyzacja społeczna
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami rozwoju
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
658 %a Psychologia
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // W: %t Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka, %g s. 431-441 %w xx003075754 %w (NUKAT)vtls003075754 %z ISBN 9788378506195
773 0 # %i // W: %t Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka, %g s. 431-441 %w (OLSZT 005)3222400291558 %z ISBN 9788375876383
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800819307 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Charakterystyka sfery emocjonalno-społecznej dzieci 3-4 letnich. Reakcje dzieci na trudności w adaptacji do przedszkola, konsekwencje nadanych im etykietek oraz propozycje form pomocy: dziecko z lękiem separacyjnym, dziecko reagujące wycofaniem, dziecko niekomunikujące się werbalnie w przedszkolu, dziecko nadmiernie ruchliwe i aktywne. Diagnoza etykietująca i rozumiejąca.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр