Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Współpraca pedagoga specjalnego i nauczyciela przedmiotu w procesie terapii i edukacji uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w kształceniu integracyjnym

Автори:
Bombińska-Domżał, Anna
Повна назва:
Współpraca pedagoga specjalnego i nauczyciela przedmiotu w procesie terapii i edukacji uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w kształceniu integracyjnym / Anna Bombińska-Domżał
Дата публікації:
2014
Шукати в:
Osoba ze stanami ze spektrum autyzmu, s. 171-190
Зауваження:
Bibliogr
Тема:
Gimnazja
Uczniowie gimnazjów
Młodzież z niepełnosprawnością
Nauczanie
Kształcenie integracyjne
Polska
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01873caa#a2200289#i#4500
001 3222800819536
003 OLSZT 005
005 20240125114159.2
008 170214s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Bombińska-Domżał, Anna.
245 1 0 %a Współpraca pedagoga specjalnego i nauczyciela przedmiotu w procesie terapii i edukacji uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w kształceniu integracyjnym / %c Anna Bombińska-Domżał.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Prezentacja badań własnych będacych analizą wspólnego nauczania i struktury organizacyjnej zajęć dydaktycznych w polskich szkołach integracyjnych. Materiał badawczy zebrano za pomocą obserwacji zajęć dydaktycznych z jęz. polskiego i matematyki w gimnazjach integracyjnych. Wyników nie różnicowano według rodzaju niepełnosprawności. W badaniu uczestniczyli uczniowie z lekką i umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem, zespołem Aspergera, uczniowie niedosłyszący i niedowidzący.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Gimnazja
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
650 9 %a Młodzież z niepełnosprawnością
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Kształcenie integracyjne
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Osoba ze stanami ze spektrum autyzmu, %g s. 171-190 %w xx003430175 %w (NUKAT)vtls003430175 %z ISBN 9788364506079
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800819536 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Prezentacja badań własnych będacych analizą wspólnego nauczania i struktury organizacyjnej zajęć dydaktycznych w polskich szkołach integracyjnych. Materiał badawczy zebrano za pomocą obserwacji zajęć dydaktycznych z jęz. polskiego i matematyki w gimnazjach integracyjnych. Wyników nie różnicowano według rodzaju niepełnosprawności. W badaniu uczestniczyli uczniowie z lekką i umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem, zespołem Aspergera, uczniowie niedosłyszący i niedowidzący.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр