Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : dla IV etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : szkoła przysposabiająca do pracy

Autorzy:
Naprawa, Renata
Tanajewska, Alicja
Tytuł pełny:
Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : dla IV etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : szkoła przysposabiająca do pracy / Renata Naparawa, Alicja Tanajewska
Rok wydania:
2016
Wydawca:
Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia
ISBN:
9788371348174
Opis fizyczny:
99, [1] strona : tabele ; 24 cm
Wydanie:
Wydanie 1
Uwagi:
Bibliografia na stronie 99
Dla nauczycieli specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, specjalistów pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, studentów pedagogiki specjalnej
Temat:
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu głębokim
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Kształcenie integracyjne
Metody nauczania
Oceny szkolne
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje dydaktyczne
Publikacje fachowe
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
Współtwórcy:
Wydawnictwo Harmonia. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02824cam#a2200553#i#4500
001 3222800819630
003 OLSZT 005
005 20240125114159.7
008 170316s2016####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788371348174
035 %a xx003619819
035 %a (NUKAT)vtls003619819
040 %a WR U/Pdg %c WR U/ZM %d WR U/ZMs %e PNN %d OLSZT 005
046 %k 2016
100 1 %a Naprawa, Renata. %e Autor
245 1 0 %a Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : %b dla IV etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : szkoła przysposabiająca do pracy / %c Renata Naparawa, Alicja Tanajewska.
250 %a Wydanie 1.
260 # %a Gdańsk : %b Wydawnictwo Harmonia, %c 2016.
300 %a 99, [1] strona : %b tabele ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Pedagodzy specjalni
385 %a Terapeuci zajęciowi
385 %a Psycholodzy
385 %a Logopedzi
385 %a Rodzice
385 %a Studenci
385 %m Poziom nauczania %a Szkoły specjalne przysposabiające do pracy
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia na stronie 99.
521 8 %a Dla nauczycieli specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, specjalistów pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, studentów pedagogiki specjalnej.
650 9 %a Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Niepełnosprawność intelektualna w stopniu umiarkowanym
650 9 %a Niepełnosprawność intelektualna w stopniu głębokim
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Kształcenie integracyjne
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Oceny szkolne
655 9 %a Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Tanajewska, Alicja. %e Autor
710 2 # %a Wydawnictwo Harmonia. %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800819630 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7134-817-4

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 179224
Sygnatura:
W 179224 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz