Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauka o szkole : teorie i wizje przyszłej szkoły

Autorzy:
Kuźma, Józef (1935- )
Tytuł pełny:
Nauka o szkole : teorie i wizje przyszłej szkoły / Józef Kuźma
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Pedagogika szkolna, wczesnoszkolna i przedszkolna. T. 2, Wokół aktualnych problemów rozwoju szkoły, s. 13-51
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Prognozy
Szkolnictwo
Edukacja i pedagogika
Historia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01575caa#a2200265#i#4500
001 3222800819702
003 OLSZT 005
005 20240425200034.0
008 170316s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kuźma, Józef %d (1935- ).
245 1 0 %a Nauka o szkole : %b teorie i wizje przyszłej szkoły / %c Józef Kuźma.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a 1. Uzasadnienie potrzeby tworzenia nauki o szkole, czyli scholiologii.<br>2. Nakreślenie współczesnej teorii zmian edukacyjnych w szkołach i szkolnictwie:<br> - teoria pozytywistyczna i neopozytywistyczna,<br> - teoria progresywistyczna,<br> - teoria funkcjonalistyczna,<br> - teoria humanistyczna i neohumanistyczna,<br> - teoria interakcjonistyczna,<br> - teoria rekonstrukcjonistyczna.<br>Teoria i metoda analizy systemowej.<br>3. Wizje przyszłej szkoły.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Prognozy
650 9 %a Szkolnictwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Historia
773 0 # %i // W: %t Pedagogika szkolna, wczesnoszkolna i przedszkolna. T. 2, Wokół aktualnych problemów rozwoju szkoły, %w xx003771884 %w (NUKAT)vtls003771884 %g s. 13-51 %z ISBN 9788380612440
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800819702 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

1. Uzasadnienie potrzeby tworzenia nauki o szkole, czyli scholiologii.
2. Nakreślenie współczesnej teorii zmian edukacyjnych w szkołach i szkolnictwie:
- teoria pozytywistyczna i neopozytywistyczna,
- teoria progresywistyczna,
- teoria funkcjonalistyczna,
- teoria humanistyczna i neohumanistyczna,
- teoria interakcjonistyczna,
- teoria rekonstrukcjonistyczna.
Teoria i metoda analizy systemowej.
3. Wizje przyszłej szkoły.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz