Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Diagnozowanie możliwości i potrzeb rozwojowych dzieci : nowe perspektywy i ponadczasowe dylematy

LDR 02207caa#a2200313#i#4500
001 3222800820120
003 OLSZT 005
005 20240125114200.7
008 170316s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Jurewicz, Monika %c (pedagogika).
245 1 0 %a Diagnozowanie możliwości i potrzeb rozwojowych dzieci : %b nowe perspektywy i ponadczasowe dylematy / %c Monika Jurewicz.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Rozpoznawanie indywidualnych możliwości i potrzeb dziecka jako priorytetowe zadanie współczesnej placówki oświatowo-wychowawczej. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przepisach oświatowych. Merytoryczne przygotowanie nauczycieli wczesnej edukacji do prowadzenia działań pedagogicznych mających na celu poznanie możliwości psychofizycznych i potrzeb edukacyjnych dziecka, w tym rozpoznawania ryzyka wystąpienia specyficznych trudności w uczeniu się (w tym ryzyka dysleksji) w świetle badań ilościowo-jakościowych przeprowadzonych wśród nauczycieli warszawskich. Badano m.in. samoocenę nauczycieli w zakresie pracy dydaktycznej, wychowawczej, opiekuńczej oraz funkcji diagnostycznej.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Nauczyciele nauczania początkowego %x przydatność zawodowa %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Dziecko z trudnościami w uczeniu się
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Niepowodzenia szkolne %x zapobieganie %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Nauczanie początkowe
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Pedagogika szkolna, wczesnoszkolna i przedszkolna. T. 2, Wokół aktualnych problemów rozwoju szkoły, %w xx003771884 %w (NUKAT)vtls003771884 %g s. 95-110 %z ISBN 9788380612440
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800820120 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Rozpoznawanie indywidualnych możliwości i potrzeb dziecka jako priorytetowe zadanie współczesnej placówki oświatowo-wychowawczej. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przepisach oświatowych. Merytoryczne przygotowanie nauczycieli wczesnej edukacji do prowadzenia działań pedagogicznych mających na celu poznanie możliwości psychofizycznych i potrzeb edukacyjnych dziecka, w tym rozpoznawania ryzyka wystąpienia specyficznych trudności w uczeniu się (w tym ryzyka dysleksji) w świetle badań ilościowo-jakościowych przeprowadzonych wśród nauczycieli warszawskich. Badano m.in. samoocenę nauczycieli w zakresie pracy dydaktycznej, wychowawczej, opiekuńczej oraz funkcji diagnostycznej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz