Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wspieranie autonomii ucznia we wczesnoszkolnym nauczaniu języków obcych

Autorzy:
Dacka, Agnieszka
Tytuł pełny:
Wspieranie autonomii ucznia we wczesnoszkolnym nauczaniu języków obcych / Agnieszka Dacka
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Pedagogika szkolna, wczesnoszkolna i przedszkolna. T. 2, Wokół aktualnych problemów rozwoju szkoły, s. 293-303
Uwagi:
Bibliogr., netogr
Streszcz. ang
Temat:
Motywacja uczenia się
Języki - nauczanie początkowe - metody aktywizujące
Uczniowie klas początkowych
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01588caa#a2200277#i#4500
001 3222800820272
003 OLSZT 005
005 20240125114200.7
008 170316s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Dacka, Agnieszka.
245 1 0 %a Wspieranie autonomii ucznia we wczesnoszkolnym nauczaniu języków obcych / %c Agnieszka Dacka.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a Uwarunkowania procesu autonomizacji dziecka związane z rozwojem poznawczym, emocjonalnym i społecznym. Aktywizujące formy pracy, które wspierają autonomizację ucznia klas początkowych w nauce języka obcego: praca zespołowa, metoda dramy, metoda stacji zadaniowych, metoda projektu, metoda <i>storyline</i> oraz TPR (Total Physical Responce).
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Motywacja uczenia się
650 9 %a Języki %x nauczanie początkowe %x metody aktywizujące
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Pedagogika szkolna, wczesnoszkolna i przedszkolna. T. 2, Wokół aktualnych problemów rozwoju szkoły, %w xx003771884 %w (NUKAT)vtls003771884 %g s. 293-303 %z ISBN 9788380612440
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800820272 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Uwarunkowania procesu autonomizacji dziecka związane z rozwojem poznawczym, emocjonalnym i społecznym. Aktywizujące formy pracy, które wspierają autonomizację ucznia klas początkowych w nauce języka obcego: praca zespołowa, metoda dramy, metoda stacji zadaniowych, metoda projektu, metoda storyline oraz TPR (Total Physical Responce).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz