Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Od gier terenowych po larpy, czyli pedagogika przygody w procesie edukacji i socjalizacji odbiorców w różnych grupach wiekowych

Autorzy:
Christ, Magdalena
Szmigiel, Marta
Tytuł pełny:
Od gier terenowych po larpy, czyli pedagogika przygody w procesie edukacji i socjalizacji odbiorców w różnych grupach wiekowych / Magdalena Christ, Marta Szmigiel
Szukaj w:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2016/4, nr 42, s. 81-98
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Studenci
Zajęcia terenowe
Nauczanie
Gry fabularne
Zastosowanie i wykorzystanie
Uczniowie klas początkowych
Socjalizacja
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02031caa#a2200337#i#4500
001 3222800820306
003 OLSZT 005
005 20240229200105.6
008 170113s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Christ, Magdalena. %e Autor
245 1 0 %a Od gier terenowych po larpy, czyli pedagogika przygody w procesie edukacji i socjalizacji odbiorców w różnych grupach wiekowych / %c Magdalena Christ, Marta Szmigiel.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Metoda pracy - live action role-playing (larp). Wyniki pilotażowych badań ankietowych dotyczących pedagogiki przygody i gier terenowych, przeprowadzonych wśród studentów. Wyniki badań z zastosowaniem larpów w klasie pierwszej szkoły podstawowej, których głównym celem była weryfikacja założenia, że gra fabularna wpływa na integrację dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Studenci
650 9 %a Zajęcia terenowe
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Gry fabularne
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Socjalizacja
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
700 1 # %a Szmigiel, Marta. %e Autor
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %g 2016/4, nr 42, s. 81-98 %x 1896-2327
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800820306 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Metoda pracy - live action role-playing (larp). Wyniki pilotażowych badań ankietowych dotyczących pedagogiki przygody i gier terenowych, przeprowadzonych wśród studentów. Wyniki badań z zastosowaniem larpów w klasie pierwszej szkoły podstawowej, których głównym celem była weryfikacja założenia, że gra fabularna wpływa na integrację dzieci w wieku wczesnoszkolnym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz