Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Proces socjalizacji w klasach zróżnicowanych kulturowo : przykłady dobrych praktyk

Autorzy:
Nazaruk, Stanisława
Tytuł pełny:
Proces socjalizacji w klasach zróżnicowanych kulturowo : przykłady dobrych praktyk / Stanisława Nazaruk
Szukaj w:
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2016/4, nr 42, s. 39-50
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Szkolnictwo
Uchodźcy
Nauczyciele szkół podstawowych
Edukacja międzykulturowa
Socjalizacja
Polska
Edukacja i pedagogika
Polityka, politologia, administracja publiczna
Socjologia i społeczeństwo
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01835caa#a2200313#i#4500
001 3222800820365
003 OLSZT 005
005 20240229200105.0
008 170113s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Nazaruk, Stanisława.
245 1 0 %a Proces socjalizacji w klasach zróżnicowanych kulturowo : %b przykłady dobrych praktyk / %c Stanisława Nazaruk.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Celem przeprowadzonych badan było poznanie pracy dydaktyczno-wychowawczej wybranych szkół w procesie socjalizacji dzieci uczęszczających do klas zróżnicowanych kulturowo. Problematyka badawcza dotyczyła relacji dzieci w klasach międzykulturowych, działań i czynników zakłócających proces socjalizacji dzieci obcojęzycznych.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Uchodźcy
650 9 %a Nauczyciele szkół podstawowych
650 9 %a Edukacja międzykulturowa
650 9 %a Socjalizacja
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Polityka, politologia, administracja publiczna
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - %w (OLSZT 005)3222500516137 %g 2016/4, nr 42, s. 39-50 %x 1896-2327
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800820365 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem przeprowadzonych badan było poznanie pracy dydaktyczno-wychowawczej wybranych szkół w procesie socjalizacji dzieci uczęszczających do klas zróżnicowanych kulturowo. Problematyka badawcza dotyczyła relacji dzieci w klasach międzykulturowych, działań i czynników zakłócających proces socjalizacji dzieci obcojęzycznych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz