Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Dorosły uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym w szkole

Authors:
Klaro-Celej, Lidia
Full title:
Dorosły uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym w szkole / Lidia Klaro-Celej
Search in:
Głos Pedagogiczny. - 2017, marzec, s. 58-60
Subject:
Pedagogika pracy
Kompetencje kluczowe
Nauczanie
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
Szkolnictwo specjalne
Polska
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01392caa#a2200265#i#4500
001 3222800820379
003 OLSZT 005
005 20240301200134.3
008 170330s2017####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Klaro-Celej, Lidia.
245 1 0 %a Dorosły uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym w szkole / %c Lidia Klaro-Celej.
380 %a Artykuły
520 8 %a Kompetencje niezbędne w dorosłym życiu. Szkoły przysposabiające do pracy - cele, organizacja. Monitorowanie losów osób niepełnosprawnych po zakończeniu edukacji.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Pedagogika pracy
650 9 %a Kompetencje kluczowe
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Szkolnictwo specjalne
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2017, marzec, s. 58-60 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800820379 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Kompetencje niezbędne w dorosłym życiu. Szkoły przysposabiające do pracy - cele, organizacja. Monitorowanie losów osób niepełnosprawnych po zakończeniu edukacji.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form