Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Wiek przedszkolny : jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać?

Автори:
Smykowski, Błażej (1964- )
Повна назва:
Wiek przedszkolny : jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? / Błażej Smykowski
Дата публікації:
2005
2016
Шукати в:
Psychologiczne portrety człowieka, s. 207-258
Psychologiczne portrety człowieka, s. 207-258
Тема:
Samokontrola
Kompetencje społeczne
Dziecko w wieku przedszkolnym
Psychologia dziecka
Socjalizacja
Wychowanie w rodzinie
Rozwój psychofizyczny dziecka
Wychowanie
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Biologia
Medycyna i zdrowie
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 02430caa#a2200337#i#4500
001 3222800820685
003 OLSZT 005
005 20240215200123.8
008 170405m20052016pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Smykowski, Błażej %d (1964- ).
245 1 0 %a Wiek przedszkolny : %b jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? / %c Błażej Smykowski.
260 # %c 2005. %c 2016.
380 %a Artykuły
520 8 %a <li>Tendencja do działania po linii najmniejszego oporu a społeczna sytuacja dziecka</li><li>Negatywny stosunek dziecka do propozycji rodzica</li><li>Uspołecznianie działań dziecka, identyfikacja zabawowa, dziecięce sumienie, samoograniczanie</li><li>Konfliktowość przeżyć dziecka - konflikt uczuć, konflikt przedmiotu działania</li><li>Zagrożenia procesu uspołeczniania - gotowość do samokontroli, potrzeby dziecka, mała siła i ekspresja potrzeb, duża siła i ekspresja potrzeb, nierealizowane pragnienia, deficyty rozwojowe w zakresie samokontroli (w przeżywaniu emocji, w zakresie kompetencji społecznych, w poznawaniu świata), sytuacja wychowawcza dziecka, środowisko domowe, styl wychowania i jego konsekwencje, struktura rodziny, rodzeństwo, środowisko pozadomowe, plac zabaw, przedszkole
650 9 %a Samokontrola
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Socjalizacja
650 9 %a Wychowanie w rodzinie
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wychowanie
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // W: %t Psychologiczne portrety człowieka, %g s. 207-258 %w (OLSZT 005)3222400203159 %z ISBN 8360083835
773 0 # %i // W: %t Psychologiczne portrety człowieka, %g s. 207-258 %w xx003863782 %w (NUKAT)vtls003863782 %z ISBN 9788374894319
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800820685 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Tendencja do działania po linii najmniejszego oporu a społeczna sytuacja dziecka
  • Negatywny stosunek dziecka do propozycji rodzica
  • Uspołecznianie działań dziecka, identyfikacja zabawowa, dziecięce sumienie, samoograniczanie
  • Konfliktowość przeżyć dziecka - konflikt uczuć, konflikt przedmiotu działania
  • Zagrożenia procesu uspołeczniania - gotowość do samokontroli, potrzeby dziecka, mała siła i ekspresja potrzeb, duża siła i ekspresja potrzeb, nierealizowane pragnienia, deficyty rozwojowe w zakresie samokontroli (w przeżywaniu emocji, w zakresie kompetencji społecznych, w poznawaniu świata), sytuacja wychowawcza dziecka, środowisko domowe, styl wychowania i jego konsekwencje, struktura rodziny, rodzeństwo, środowisko pozadomowe, plac zabaw, przedszkole

  • Надіслати думку

    Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

    Формуляр