Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Szkoły stowarzyszeniowe w perspektywie edukacji jutra

Authors:
Karcz-Taranowicz, Eugenia
Full title:
Szkoły stowarzyszeniowe w perspektywie edukacji jutra / Eugenia Karcz-Taranowicz
Publication Year:
2016
Search in:
Aspekty wychowania i kształcenia we współczesnej szkole, s. 97-106
Notes:
Bibliogr
Streszcz. ang
Subject:
Rodzice
Szkolnictwo
Organizacje
Szkolnictwo niepubliczne
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01959caa#a2200337#i#4500
001 3222800820711
003 OLSZT 005
005 20240301200118.7
008 170405s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Karcz-Taranowicz, Eugenia.
245 1 0 %a Szkoły stowarzyszeniowe w perspektywie edukacji jutra / %c Eugenia Karcz-Taranowicz.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Decentralizm oświatowy w Polsce po 1989 r. Typy szkól niepublicznych. W artykule skoncentrowano się na szkołach prowadzonych przez jednostki inne niż samorząd terytorialny. Są to szkoły podmiotowe rodzicielskie - zakładane siłami rodziców, którzy są nie tylko założycielami, lecz mają wpływ na życie szkoły, oraz szkoły podmiotowe organizacyjne - stanowiące własność organizacji gospodarczych, społecznych czy wyznaniowych, mających wpływ na życie szkoły.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1989-2000
648 9 %a 2001-
650 9 %a Rodzice
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Organizacje
650 9 %a Szkolnictwo niepubliczne
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Aspekty wychowania i kształcenia we współczesnej szkole, %w xx003766746 %w (NUKAT)vtls003766746 %g s. 97-106 %z ISBN 9788364788529 %z ISBN 9788361991601
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800820711 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Decentralizm oświatowy w Polsce po 1989 r. Typy szkól niepublicznych. W artykule skoncentrowano się na szkołach prowadzonych przez jednostki inne niż samorząd terytorialny. Są to szkoły podmiotowe rodzicielskie - zakładane siłami rodziców, którzy są nie tylko założycielami, lecz mają wpływ na życie szkoły, oraz szkoły podmiotowe organizacyjne - stanowiące własność organizacji gospodarczych, społecznych czy wyznaniowych, mających wpływ na życie szkoły.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form