Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nadmierny kontakt z mediami jako przyczyna zaburzeń rozwoju poznawczego dzieci kończących wychowanie przedszkolne : raport z badań

propozycja biblioteki
LDR 02479caa#a2200421#i#4500
001 3222800820938
003 OLSZT 005
005 20240125114201.9
008 170405s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Chojak, Małgorzata %c (pedagogika).
245 1 0 %a Nadmierny kontakt z mediami jako przyczyna zaburzeń rozwoju poznawczego dzieci kończących wychowanie przedszkolne : %b raport z badań / %c Chojak Małgorzata.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Omówienie wyników badań przeprowadzonych w 2008 r. w ośmiu grupach przedszkolnych powiatu lubartowskiego. Badano związek między postawami rodziców wobec wychowania i kształcenia a poziomem gotowości szkolnej sześcio- i siedmiolatków kończących wychowanie przedszkolne. Analizie poddano związek między czasem poświęconym telewizji i komputerowi a wynikami dzieci w dwóch podskalach testu Elżbiety Koźniewskiej: Umiejętności Szkolne i Kompetencje Poznawcze.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Telewizja %x a dziecko %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Psychologia poznawcza
650 9 %a Skala Gotowości Szkolnej
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Komputery
650 9 %a Wychowanie w rodzinie
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami rozwoju
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
658 %a Inżynieria i technika
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // W: %t Aspekty wychowania i kształcenia we współczesnej szkole, %w xx003766746 %w (NUKAT)vtls003766746 %g s. 223-234 %z ISBN 9788364788529 %z ISBN 9788361991601
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800820938 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Omówienie wyników badań przeprowadzonych w 2008 r. w ośmiu grupach przedszkolnych powiatu lubartowskiego. Badano związek między postawami rodziców wobec wychowania i kształcenia a poziomem gotowości szkolnej sześcio- i siedmiolatków kończących wychowanie przedszkolne. Analizie poddano związek między czasem poświęconym telewizji i komputerowi a wynikami dzieci w dwóch podskalach testu Elżbiety Koźniewskiej: Umiejętności Szkolne i Kompetencje Poznawcze.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz