Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane aspekty kształtowania asertywności u studentów pedagogiki

Autorzy:
Ratajczak, Paulina
Tytuł pełny:
Wybrane aspekty kształtowania asertywności u studentów pedagogiki / Paulina Ratajczak
Rok wydania:
2016
Szukaj w:
Aspekty wychowania i kształcenia we współczesnej szkole, s. 299-308
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Pedagodzy - szkolenie - Polska - 21 w.
Pedagogika - szkolnictwo wyższe - Polska - 21 w.
Studenci
Asertywność
Nauczanie
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Psychologia
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01985caa#a2200337#i#4500
001 3222800821065
003 OLSZT 005
005 20240125114201.6
008 170405s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Ratajczak, Paulina.
245 1 0 %a Wybrane aspekty kształtowania asertywności u studentów pedagogiki / %c Paulina Ratajczak.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Celem artykułu jest przedstawienie niektórych możliwości i graniczeń rozwijania asertywności u studentów pedagogiki, a także ich opinii i doświadczeń w rozwijaniu swoich umiejętności asertywnych na przykładzie zajęć fakultatywnych <i>warsztat umiejętności asertywnych</i> realizowanych przez studentów pierwszego roku studiów magisterskich na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, oraz opinii i doświadczeń autorki z prowadzenia takich zajęć.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Pedagodzy %x szkolenie %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Pedagogika %x szkolnictwo wyższe %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Studenci
650 9 %a Asertywność
650 9 %a Nauczanie
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Aspekty wychowania i kształcenia we współczesnej szkole, %w xx003766746 %w (NUKAT)vtls003766746 %g s. 299-308 %z ISBN 9788364788529 %z ISBN 9788361991601
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800821065 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem artykułu jest przedstawienie niektórych możliwości i graniczeń rozwijania asertywności u studentów pedagogiki, a także ich opinii i doświadczeń w rozwijaniu swoich umiejętności asertywnych na przykładzie zajęć fakultatywnych warsztat umiejętności asertywnych realizowanych przez studentów pierwszego roku studiów magisterskich na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, oraz opinii i doświadczeń autorki z prowadzenia takich zajęć.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz