Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Język po raz pierwszy, po raz drugi... sprzedany!

Autorzy:
Grzybowska, Agnieszka (polonistyka)
Hajzer, Katarzyna
Tytuł pełny:
Język po raz pierwszy, po raz drugi... sprzedany! / Agnieszka Grzybowska, Katarzyna Hajzer
Szukaj w:
Polonistyka. - 2016, nr 6, s. 20-25
Temat:
Reklama
Stylistyka
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01196caa#a2200217#i#4500
001 3222800821431
003 OLSZT 005
005 20240125114201.4
008 170419s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Grzybowska, Agnieszka %c (polonistyka).
245 1 0 %a Język po raz pierwszy, po raz drugi... sprzedany! / %c Agnieszka Grzybowska, Katarzyna Hajzer.
380 %a Artykuły
520 8 %a Reklama - zjawisko, rys historyczny. Reklama komercyjna i społeczna - cele a system wartości. Język reklamy a język wartości. Jaki powinien być komunikat reklamowy? Perswazja i manipulacja w mass mediach. Ja cię wcale nie namawiam, ale...
650 9 %a Reklama
650 9 %a Stylistyka
658 %a Językoznawstwo
700 1 # %a Hajzer, Katarzyna.
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2016, nr 6, s. 20-25 %x 0551-3707
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800821431 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Reklama - zjawisko, rys historyczny. Reklama komercyjna i społeczna - cele a system wartości. Język reklamy a język wartości. Jaki powinien być komunikat reklamowy? Perswazja i manipulacja w mass mediach. Ja cię wcale nie namawiam, ale...

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz