Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ciężar postpamięci : Maus Arta Spiegelmana: Holocaust w komiksie, który ocieka krwią

propozycja biblioteki
LDR 01993caa#a2200349#i#4500
001 3222800821436
003 OLSZT 005
005 20240125114201.1
008 170419s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Podemska-Kałuża, Anna.
245 1 0 %a Ciężar postpamięci : %b <i>Maus</i> Arta Spiegelmana: Holocaust w komiksie, który ocieka krwią / %c Anna Podemska-Kałuża.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Komiks jako jeden z nielicznych gatunków literackich, który jest "obiektem wzmożonej admiracji młodych czytelników". Czy analiza i interpretacja komiksu może stać się edukacyjną wartością? <i>Maus</i> Arta Spiegelmana: okrucieństwo Holocaustu na czarno-białych planszach. Dlaczego młodzież czyta <i>Mausa</i> z autentycznym zainteresowaniem? Co szkolny polonista może zrobić z <i>Mausem</i>? Dlaczego warto zwrócić uwagę na postpamięć na lekcjach języka polskiego?
600 1 9 %a Spiegelman, Art %d (1948- ). %t Maus
648 9 %a 2001-
650 9 %a Holokaust
650 9 %a Literatura amerykańska
650 9 %a Tematy i motywy
650 9 %a Literaturoznawstwo
650 9 %a Czytelnictwo młodzieży
650 9 %a Język polski
650 9 %a Nauczanie
651 9 %a Polska
655 9 %a Komiksy %x tematyka %z Stany Zjednoczone
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // %t Polonistyka. - %w (OLSZT 005)3222400293232 %g 2016, nr 6, s. 28-31 %x 0551-3707
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800821436 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Komiks jako jeden z nielicznych gatunków literackich, który jest "obiektem wzmożonej admiracji młodych czytelników". Czy analiza i interpretacja komiksu może stać się edukacyjną wartością? Maus Arta Spiegelmana: okrucieństwo Holocaustu na czarno-białych planszach. Dlaczego młodzież czyta Mausa z autentycznym zainteresowaniem? Co szkolny polonista może zrobić z Mausem? Dlaczego warto zwrócić uwagę na postpamięć na lekcjach języka polskiego?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz