Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Specyfika rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci z uszkodzeniem narządu wzroku

Автори:
Kaczorowska-Bray, Katarzyna
Milewski, Stanisław (1956- )
Повна назва:
Specyfika rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci z uszkodzeniem narządu wzroku / Katarzyna Kaczorowska-Bray, Stanisław Milewski
Дата публікації:
2016
Шукати в:
Wczesna interwencja logopedyczna, s. 260-283
Зауваження:
Bibliogr
Streszcz. ang
Тема:
Komunikacja niewerbalna
Komunikacja werbalna
Pediatria
Zaburzenia mowy
Dziecko niewidome
Język dziecka
Psychologia
Medycyna i zdrowie
Językoznawstwo
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01822caa#a2200337#i#4500
001 3222800821585
003 OLSZT 005
005 20240125114201.4
008 170315s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kaczorowska-Bray, Katarzyna.
245 1 0 %a Specyfika rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci z uszkodzeniem narządu wzroku / %c Katarzyna Kaczorowska-Bray, Stanisław Milewski.
260 # %c 2016.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a W rozdziale autorzy podejmują próbę wskazania trudności bądź specyficznych strategii notowanych na poszczególnych etapach rozwoju komunikacji werbalnej i niewerbalnej dzieci niewidomych.<br>Dokonując przeglądu literatury przedmiotu, zwracają uwagę na duże zróżnicowanie opisów rozwoju mowy i ewentualnych problemów w tym zakresie obserwowanych u dzieci dotkniętych uszkodzeniem wzroku.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Komunikacja niewerbalna
650 9 %a Komunikacja werbalna
650 9 %a Pediatria
650 9 %a Zaburzenia mowy
650 9 %a Dziecko niewidome
650 9 %a Język dziecka
658 %a Psychologia
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Językoznawstwo
700 1 # %a Milewski, Stanisław %d (1956- ).
773 0 # %i // W: %t Wczesna interwencja logopedyczna, %g s. 260-283 %w xx003818334 %w (NUKAT)vtls003818334 %z ISBN 9788377441060
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800821585 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

W rozdziale autorzy podejmują próbę wskazania trudności bądź specyficznych strategii notowanych na poszczególnych etapach rozwoju komunikacji werbalnej i niewerbalnej dzieci niewidomych.
Dokonując przeglądu literatury przedmiotu, zwracają uwagę na duże zróżnicowanie opisów rozwoju mowy i ewentualnych problemów w tym zakresie obserwowanych u dzieci dotkniętych uszkodzeniem wzroku.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр