Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Poezja i metody aktywizujące : scenariusze lekcji. Cz. 2

LDR 02478caa#a2200433#i#4500
001 3222800822120
003 OLSZT 005
005 20240125114202.8
008 151221s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Wójcicka, Edyta.
245 1 0 %a Poezja i metody aktywizujące : %b scenariusze lekcji. %n Cz. 2 / %c Edyta Wójcicka.
380 %a Artykuły
500 %a W następnym numerze kwartalnika opublikowano część III artykułu pt.: Korespondencja sztuk : scenariusze lekcji.
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Podczas zajęć analizowana jest poezja z odniesieniami do malarstwa, rzeźby i piosenki. Tematy lekcji:<br>Szczęśliwy poeta (scenariusz z wykorzystaniem hipotezy interpretacyjnej i metody graffiti);<br>Czy uczucia mają język? (scenariusz z wykorzystaniem metody 6 kapeluszy E. de Bono);<br>Prawda o człowieku współczesnym w wierszu Małgorzaty Hillar (scenariusz z wykorzystaniem metaplanu).
600 1 9 %a Wierzyński, Kazimierz %d (1894-1969). %t Zielono mam w głowie
600 1 9 %a Renoir, Auguste %d (1841-1919). %t Huśtawka
600 1 9 %a Szymborska, Wisława %d (1923-2012). %t Na wieży Babel
600 1 9 %a Bruegel, Pieter %d (ok. 1528-1569). %t Wieża Babel
600 1 9 %a Hillar, Małgorzata %d (1926-1995). %t My z drugiej połowy XX wieku
600 1 9 %a Abakanowicz, Magdalena %d (1930-2017)
600 1 9 %a Sojka, Stanisław %d (1959- ). %t Tolerancja
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Poezja
650 9 %a Literatura polska
650 9 %a Gimnazja
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody aktywizujące (pedagogika)
655 9 %a Scenariusze zajęć dla gimnazjów
655 9 %a Poezja polska %x historia %y 20-21 w.
655 9 %a Sztuka
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Kultura i sztuka
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // %t Język Polski w Gimnazjum. - %w (OLSZT 005)3222400294445 %g 2016/2017, nr 2, s. 87-107 %x 1642-8730
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222800822120 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Podczas zajęć analizowana jest poezja z odniesieniami do malarstwa, rzeźby i piosenki. Tematy lekcji:
Szczęśliwy poeta (scenariusz z wykorzystaniem hipotezy interpretacyjnej i metody graffiti);
Czy uczucia mają język? (scenariusz z wykorzystaniem metody 6 kapeluszy E. de Bono);
Prawda o człowieku współczesnym w wierszu Małgorzaty Hillar (scenariusz z wykorzystaniem metaplanu).

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form